Jaa ik had ook de boeken voor de serie. Voelde me zo stoer toen ik het al een beetje kende haha
It girl was zoo leuk! Die leende ik altijd bij de bibliotheek, kan me nog herinneren hoe blij ik was als er een nieuwe beschikbaar was.
Jaaaa helaas wel de vertaalde Nederlandse versies maar voor 1 euro per stuk kon ik het niet laten. Het zijn de eerste twee van de serie zo te zien.
Ik heb echt de hele gossip girl periode gemist of zo, en toen vroeg ik vorig najaar hier of het nog leuk zou zijn om de serie te kijken omdat het al zo âoudâ was en iedereen zei ja en voor ik het wist zat ik zeg maar elke vrije minuut naar GG te kijken.
aaah joh ik heb ze denk ik destijds ook gewoon in het NL gelezen. Niet alsof het een literair hoogstandje is dat je ECHT ECHT in het Engels moet lezen!
Haha vanaf het begin kijken is wel echt effort joh - Ik kijk af en toe een oude serie terug en dan denk ik echt 21 AFLEVERINGEN PER SEIZOEN x 10 seizoenen??? Dat gebeurt nu met nieuwe series echt niet meer!
Ik heb mijne met black Friday gekocht, denk voor 180 euro
Jaaa maar goed dat ik kerstvakantie had
Overigens was de ontknoping echt zo teleurstellend want ik had dus al die seizoenen in een paar weken gekeken en kon me alles nog goed herinneren en ~de persoon~ kon Gossip Girl gewoon niet zijn, er klopten teveel dingen niet.
Is er nog iets vergelijkbaars als GG, nu we het er toch over hebben
Pfff kijken of lezen?
Qua kijken zou ik zeggen dat Pretty little liars vergelijkbaar is maar ik was zelf al ouder toen dat begon dus had de boeken niet gelezen. Zelfde met Riverdale. Vond het allemaal iets te YA maar dan zonder de New York backdrop zegmaar.
Qa gewoon dramaâs met jonge mensen erin vond ik Skins super goed (britse serie maar staat wel op Netflix denk ik), vooral vanaf seizoen 3. En van de laatste tijd vind ik Big little lies mega goed (niet YA wel drama).
Dit was zooo geweldig, echt een heerlijke reeks.
Maar achteraf gezien dacht ik: hoe was de meest sexy jongen iemand die permanent naar hooi en tabak rook? Zo werd hij toch beschreven?
Ik heb gratis WiFi in de lucht (vliegtuig), ik vind het raar haha
Ik zit in het laatste jaar van mijn opleiding en ik ervaar echt zoveel stress. Ik heb nu een heel jaar stage en daarnaast mijn onderzoek en als ik er alleen maar aan denk kan ik wel janken op momenten. Ik wil eigenlijk een gesprek plannen met mijn loopbaanbegeleider en via daar misschien naar de studentenpsycholoog o.i.d. Maar ik schaam me en ben bang dat ze mij aan vinden stellen omdat zoveel studenten last hebben van stress in het afstudeerjaar.
JUIST voor die klachten zijn ze er he? Daar kunnen ze je mee helpen, ook omdat je echt niet de enige bent. Ik denk dat ze je juist bij afstudeerstress kunnen helpen, itt heel erg andere problematiek. Schaamte zou je sowieso niet moeten tegenhouden, daar zijn ze toch voor? Zou het super verstandig van je vinden als je wel aan de bel trekt, succes!
Omg een meisje in de trein zat luid ruzie te maken met haar (ik denk) partner aan de telefoon. Hele coupĂ© kon meegenieten en het was echt gĂȘnant. Dat ze misselijk van diegene werd en dat als het zo doorging ze diegene nooit meer hoefde te zien en toen nog een hele tirade :â)
Je hoeft je echt niet te schamen. Als ik een tip mag geven aan studenten dan is het echt op tijd aan de bel trekken met zulke klachten.
uuuh ik ga morgen aan mijn eerste âechteâ baan beginnen en ik schijt in mn pants. Heb nu al allerlei andere banen bedacht die ik misschien maar beter kan gaan doen.
Er zit helemaal geen kaneel in bruine suiker maar melasse. Als je met witte ipv bruine suiker bakt, wordt het minder smeuĂŻg en mist de smaak ook wat diepgang. Geen grote ramp, maar met bruine suiker is het gewoon lekkerder.
Wat je eventueel kunt doen is wat karamel maken en dit mengen met de rest van je witte suiker. Dan krijg je ook een wat donkerdere smaak. Maar ik zou eerder even naar de supermarkt lopen voor wat bruine suiker haha.
Net weekend geweest maar ik ben gewoon helemaal op. Vooral mental load. Moet zoveel doen maar stress blokken me. Ben iig blij als het weekend is. Maar nog blijer als volgende week maandag voorbij is omdat het weekend vol leuke dingen is maar tegelijkertijd moet daar enorm veel voor gebeuren waar ik totaal geen zin in heb.
Ik ken het als iets dat âleuke activiteitenâ organiseert voor collegaâs. Kookclub, sinterklaasviering etc organiseren.
Bij mijn oude werk ben ik pas lid geworden toen ik mee wilde naar een activiteit, het was geen probleem om dat op een later moment te beslissen.
Het verschilt per bedrijf denk ik, maar meestal doen ze dingen als kerstbingo, vrijdagmiddagborrel, zomerbarbecue, sinterklaasviering, en als je geluk hebt iets als korting bij de mediamarkt of goedkope bioscoopkaartjes/concertkaartjes.
Nagels lakken heeft bij mij ook geen zin. 2 sec later is het er al af
Whatâs in my bag topic openen?
- Ja leuk
- Nee dankje
0 stemmers