Wat je even kwijt wil #28

Waarom doet Videoland het weer niet?

Dat geeft de burger moed. Ga het morgen erg terugbrengen

Bij mij doet ie het weer! Ze hebben echt vaak storingen naar mijn idee.

Op mijn telefoon doet ie t wel weer maar kan niet via de chromecast verbinden of op de tv openen. Boeeee!

Bij mij doet hij het ook niet :frowning: De app kan ik wel openen maar zodra ik een aflevering aanklik kan die niet afgespeeld worden.

Echt vervelend vaak bij Videoland. Hallo betaal hier gewoon voor

Ik heb vanmiddag een Woodwick kaars gekocht, maar mijn katten (en ik) worden gek van het geknisper. Heb m 1 keer aangehad, maar het is zo irritant, is er iemand die m van me over wil kopen?
Het is Woodwick Medium Candle Amber & Incense en ik heb er €21,95 voor betaald.

Hmm dan ligt het dus niet aan mij/mijn apparatuur. Hopelijk is t snel opgelost

Trek de stekker eruit!! En doe voor hoe het echt moet.

1 like

Ik ook bij hen een keer gedaan, kreeg gewoon mijn geld terug! Was bij mij ook zoveel geld dat ik het inderdaad niet kon laten zitten.

Ik heb kaartjes voor het theater morgen maar ik kan niet meer en je kunt ze niet retourneren zoals ik me van jaren geleden kan herinneren :disappointed_relieved: Zo zonde.

Onze kijkavond was echt heel erg leuk. Zoveel leuke mensen!! Nu nog kiezen
 jeetje

4 likes

ticketswap?
of anders weggeven aan iemand? zonde van je geld wel.

Ja ik ben aan het rondvragen bij vrienden of iemand in mijn plaats wil gaan, zodat de kaartjes iig gebruikt worden. Ik heb even op Ticketswap gekeken maar de voorstelling staat er niet eens op dus ga er niet vanuit dat iemand die kaartjes daar zou kopen. Gelukkig waren ze ook weer niet zo duur, maar wel jammer!

Wow ik dacht echt even van huh, hoe kan je kat alleen de eikel van zo’n klein beestje over laten. Moet echt naar bed

30 likes

Hahaahah dat dacht ik ook

2 likes

Hahaha ik vroeg me ook al af hoe groot een muizeneikel is :joy:

4 likes

Misschien dat hier iemand ze wil?

Ik begin mij steeds meer te vervelen
 Geen leuke Youtubers/vlogs, geen zin in de zoveelste serie op netflix. Forum ook wel aardig uitgelezen. Iemand nog tips qua kijken/doen/iets? :smile:

1 like

Zelfs na jouw post moest ik nog even nadenken. Huh wat was het dan? Dacht toen aan een eikel van een boom. :’)

2 likes

Ik ben ineens zo verkouden en nu word ik ook nog schor. Dat is voor mij altijd het uitgelezen moment om zielig te gaan praten tegen mijn man :smiling_imp: ‘oefff ik heb zo’n keelpijn, hoor maar. Mag ik nog thee? Leg jij de baby op bed?’
Cadeaupapierflu is dat.

7 likes