Wat je even kwijt wil #28

Deal.

Ik ben de verjaardag van mijn beste vriendin vergeten. Kwam er vanmiddag achter, heb haar de hele ochtend op werk gewoon gezien en gesproken. Echt stom gelukkig vond ze het niet erg…

Het woord feedback heb ik eigenlijk nooit gehoord op de kunstacademie, althans niet in dezelfde mate als op een normale hbo opleiding. Heb ook nooit werk van andere studenten hoeven beoordelen in die mate, wel misschien omschrijven wat je erbij voelt/denkt/ziet oid

@LaScript @Truitje @Nidorina het specifieke proces dat ze hier beschrijven lijkt op basis van wat jullie zeggen nogal Amerikaans te zijn, dus ik denk dat ik dat er gewoon bij zet.

Ik kom toevallig flirty dancing tegen op tv. Wat een gek programma zeg, zo ongemakkelijk.

3 likes

Ooooooh die dingen mis ik!!! :drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face: Maar heb inmiddels gezien dat ze in NL ook te bestellen zijn in een of andere Tim Tam webshop :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

De oliebollenkraam werd al opgezet vandaag. Gelijk zin in een appelbeignet (of 2, of 3)

18 likes

Ik had mezelf voorgenomen gezond te eten om met kerst in een jurkje te passen maar OLIEBOLLEN 4 LIFE. Trek wel een vuilniszak aan met kerst.

7 likes

We kunnen wel twinnen met kerst hoor!

1 like

Ik was echt super late to the party, in december 2018 heb ik heel Gossip Girl gekeken - voor het eerst.

En nu heb ik net bij de kringloop dit gekocht :flushed:

18 likes

Ik eet niet zo vaak champignons dus ben even aan het twijfelen. Ziet dit eruit alsof ik ze nog kan eten? Ze hebben lichte bruine vlekjes.

Ik zou ze nog eten

1 like

Ja ik vind ze ook niet ruiken. Er zitten alleen van die bruine plekjes op, dus ze zijn zeker niet meer zo wit als toen ik ze kocht haha

Dat zijn ze nooit…zodra je de winkel uitloopt … poef… Half bruin :unamused:

2 likes

Ik zou het ook eten. Als het niet meer goed ruikt, zou ik het niet meer eten.

1 like

Ik verwachtte dat dit 150 euro ofzo zou kosten, maar het ligt tussen 250 en 400 euro…

@Ferngully @Runnerlongs @Parasol Thanks allemaal! Ik ga ze maar gewoon opeten, er zal waarschijnlijk wel niks mis mee zijn haha

4 likes

Yesss super productieve dag gehad vandaag en nu lekker naar huis, pasta met pompoen eten en expeditie robinson en chateau meiland kijken :ok_woman:t3:

12 likes

Aaah zijn dit de boeken?? Ik ben proud OG want ik las de boeken al voordat de serie uitkwam en ze zijn zoooo leuk. Vooral de spin-off met Jenny Humphrey, de It-girl.

ik had ALLE boeken. Denk alleen dat ik ze weg heb gedaan anders had ik ze sowieso allemaal herlezen :frowning:

6 likes

Jaaa ik dacht van het weekend nog aan it-girl! Die zou ik best nog eens willen lezen.