Wat je even kwijt wil #28

Type dat ik heb is niet meer te koop maar het is een lumea van Philips. Ben er heel blij mee. Ben niet zo consequent (vooral benen duurt zo lang) maar na twee keer ofzo groeit het al langzamer terug. Bikinilijn heb ik al een jaar niet geschoren ofzo, daar blijft t nu wel weg. En anders doe je gewoon weer een paar rondes, dan is het zo weer weg. Zou het iedereen aanraden!

1 like

Verhuizers fooi geven ja of nee en zo ja hoeveel? Het zijn er drie, ik gok dat ze niet meer dan drie uur bezig zijn maar wel veel trappen (daarom heb ik er drie gevraagd ipv twee).

Oh dat klinkt ideaal je bikinilijn een jaar niet scheren :astonished::astonished: benen boeit me minder, ik denk dat ik het vooral voor mn bikinilijn en oksels zou gebruiken. Alleen het nadeel lijkt me weer dat je niet weet in welke groeifase je haar zit en wanneer je moet flitsen.

Ja ging goed! Was een heel leuk gesprek. Ik mag twee rondes overslaan mocht ik solliciteren dus dat is fijn, gezien de eerste ronde cv selectie en intelligentie test is! Maar alsnog verder wel een pittige procedure natuurlijk.

6 likes

Huh maar wij geven toch ook allebei aan hoe je dat voor die maand kan uitrekenen.
Of in percentages zoals ik uitlegde, of in euro’s per dag zoals @Vincent uitlegde. Dat vroeg je toch, hoe je dat voor die ene maand kon berekenen?
Ik snap je reactie niet echt :thinking:.

4 likes

Je moet gewoon scheren, laseren en na twee weken weer. Dat vier keer en dan elke vier weken.

1 like

Ik zou zeggen van niet, ik ben alleen bekend met fooi in de horeca

Wie heeft rechten gestudeerd en/of is ontzettend goed in Engels en snapt wat hier precies staat? (Ben een vertaling aan het redigeren en ik snap het Nederlands niet en het Engels evenmin.)

Samenvatting

Although [persoon] petitioned the United States Supreme Court to consider her experience at [bedrijf] in its decision on whether employees can forfeit rights to collective litigation in their employment contracts, the proposal was later voted down.

Aha thanks! Het gaat me vooral omdat stukje over het contract; of daar nou al iets aan staat of dat het er juist in komt te staan. Jij zegt dus het tweede hè?

En wat houdt die collectieve procesvoering dan precies in? Waarom zou je daar wel/niet afstand van willen nemen?

Dank je wel, dit helpt heel erg! Het gaat hier om een soort ‘toxic bedrijfscultuur’ dus ik denk dat de werknemers dan idd daar afstand van zouden willen doen. Zo van: ‘Je kan het bedrijf wel aanklagen vanwege die cultuur maar ik val daar niet onder’.

Ik heb net twee bedrijven gebeld en boos geweest. Niet geschreeuwd, maar ook zeker niet vriendelijk geweest. Normaal zou ik dit niet doen, want de persoon aan de telefoon is vaak ook maar de messenger. Maar nu was ik zo boos over de onredelijke manier van doen.

Bij mij in de buurt zit ook zo’n verbouwde Aldi en het is zoveel beter. Net een wat luxere uitstraling.

2 likes

Wat een maandag :exploding_head::exploding_head::exploding_head: collega’s eating crackers (CEC’s) galore. GA WEG!

7 likes

Ik mis de oude aldi’s stiekem ook wel een beetje. Gewoon die hallen met tl buizen en overal pallets.

5 likes

Ik was vanmorgen super goed begonnen met wasjes draaien, badkamer schoonmaken, etc. Maar ik was nog moe van de afgelopen week en ben toen even gaan liggen en nu wil ik niet meer uit bed. Iemand zin om mijn huis verder schoon te maken?

1 like

Dit had ik ook altijd! Vooral de Skinny mode zijn voor mijn benen erg lastig. Maar sinds vorig jaar heb ik het merk COJ jeans ontdekt, en die vind ik zo fijn zitten.

1 like

Ben ik weer: hoe noem je het als kunstacademiestudenten commentaar op elkaars werk geven? Bestaat daar een woord voor op de academies, of gebeurt dit niet in Nederland?

Is het al weekend? :tired_face:

1 like

Feedback? Of binnen een groepsproject vaak aan het einde peerfeedback, over hoe het is gegaan.

1 like

Alleen als ik met je konijnen mag knuffelen

1 like