Wij hebben zo’n onderbuurman die altijd thuis is en altijd overal last van heeft (eigenlijk vindt hij het onrechtvaardig dat er andere mensen bestaan). Gelukkig hebben we hele dikke muren en plafonds, dus qua geluid heeft hij niks te zeuren, maar hij heeft altijd ONTZETTEND VEEL LAST van alles wat met de gedeelde ruimtes te maken heeft (trappenhuis, gangen). Nu hebben blijkbaar een paar buren hun fietsen binnen staan in onze zeer ruime hal, en de buurman heeft een brief opgehangen die uitlegt dat dat ‘NIET MAG’ en het ‘EEN GEDEELDE HAL IS’ en eronder staat in heel grote letters onderstreept, ‘DIT IS DE LAATSTE WAARSCHUWING’. Ben zo benieuwd wat hij dan nu gaat doen!
Wtf, de deurbel ging net en stond een bezorger met een doos van mijn werk. Ik dacht dat dit de nieuwe folders waren die herdrukt moesten worden, zit er gewoon een super mooie Samsonite (handbagage) koffer in?!
Ik weet niet eens wie ik moet bedanken zonder de verassing voor de rest van het team te verklappen.
Ik heb geen enkele uitspraak gedaan over wat dat voor je toekomstige carriere betekent
Elke keer als ik denk ik ga nu naar buiten en met mn jas voor de deur staat begint het keihard te regenen. Ik ben dit weer zo beu word er helemaal down van. En ik moet nog zo facking veel doen uuuulggggg.
Ja had ik met hardlopen gister. Zo irrtant. Helemaal niet meer gegaan dus.
M’n honden slapen eindelijk. Ik durf me niet meer te bewegen. Want dan springen ze weer op en willen ze naar buiten. Dus ik zit heel stil aan de keuken tafel.
Met die glamourday dacht ik laat ik weer eens online shoppen. 9 broeken gekocht, maar geen enkele past. Gelijk weer bloedchagerijnig natuurlijk, want waarom pas ik nooit een broek?!?! of te kort, of de breedte niet goed, of ik krijg ze niet over mn bovenbenen. schijtziek.
Ik heb nu al soms zo’n gebroken lichaam dat ik denk van jezus hoe moet dt wel niet als ik 50 ben ofzo. Met mijn kaakproblemen waardoor ik weer pijn in mijn arm en schouders krijg, slechte knieen, chronische vermoeidheid etc.
Jezus, mijn kapster heeft echt een belachelijk lelijk lokje (of dat moet het voorstellen denk ik?) geknipt bij me. Heb nu zo’n kuifje wat Cameron Diaz in die ene film had, alleen dan zonder het gebruik van sperma.
Ik heb een boek verkocht via bol.com wat denk ik gewoon door de brievenbus past. Ik heb dit alleen nog nooit gedaan allemaal.
Kan ik gewoon naar post NL gaan en daar zo’n envelop kopen en als brievenbus post dit versturen? Of hoe doen jullie dit meestal?
ze hadden mijn verzoek geaccepteerd. Was een korte speech en erna lekker taart eten.
Het is wel traditie hier op de afdeling dat je dan een plankje krijgt waar ze dan iets van maken. En dat is echt heel leuk gedaan! voor mij staat er een volleybal veld op en dan de namen van de 2 afdelingen erbij. En hebben ze het unieke van het bedrijf erop gezet en daarvan onderdelen roze gemaakt. Aangezien ik hier als (enige) vrouw wel wat van roze wil laten zien. Echt super leuk! Dus dat plankje gaat mee naar mijn volgende afdeling.
Erna heerlijk taart gegeten (niet genoeg, te veel over).
Ze willen vissen uit een zo groot mogelijke vijver met goede kandidaten. Dus vragen ze potentieel goede kandidaten om te solliciteren. Mogelijk heb je al wat goeds laten zien tijdens je afstuderen dus dat is altijd fijn!
(Ik dacht dan wel eens van “oh ik ben er bijna” maar het solliciteren blijft gewoon hetzelfde als iemand die uit zichzelf instroomt, je moet je zelf alsnog bewijzen in een gesprek en met testen enzo).
Hoe ging het gesprek?
Ah oké top, bedankt! Ik zie dat het via bol .com 2.99 is om het via de brievenbus met post NL te versturen. Hoe weten ze dan hoeveel dit pakketje weegt of is het altijd hetzelfde?
Als ik op post NL kijk, kom ik op 3,90 euro uit. Heeft bol .com met post NL een deal gesloten dan?
Ik ben dus ziek thuis en ik heb honger, maar ik heb alleen yoghurt en curry leftovers in huis en daar zit ik nu echt even niet op te wachten. Ik durf alleen ook niet zo goed naar de supermarkt te lopen met hoe slap ik op m’n benen sta, en weet ook niet waar ik dan wel zin in heb
Je was ook misselijk vanmorgen? Misschien wat heet water met bouillonblokje? Of een plak kaas? Iets hartig helpt vaak tegen het slappe gevoel.
Oké dat is fijn!
Ja ik heb net een beker bouillon gemaakt! Hoop inderdaad dat ik dan iets minder slapperig ben, misschien dat ik dan toch even naar de supermarkt kan voor een broodje ofzo
Ja , ik vroeg me het af jij hebt toch zo’n laserapparaat en dat beviel goed? Welke heb je?
Is het niet een simpele rekensom?
Stel je betaalt elke maand €50 teveel en je huur is €500, betaal je 10% teveel.
Als je in maand 1 dan €300 hebt betaald, €30 teveel?
Ik weet ook he le maal niks van huurrecht verder
Net toch maar voor het eerst sinds het voorjaar de verwarming aan gezet, ik bevries hier zelfs in m’n lange broek en sweater.