Wat je even kwijt wil #28

Waarschijnlijk kan hij er niet op staan omdat het botje gebroken is. Vreemd genoeg doet dat helemaal niet zoveel pijn. Alleen lopen of erop staan lukt niet goed. Klopt dat @Luzarl?
Zo ervaarde ik het toen ik m’n kleine teen brak.

1 like

:rofl: Mensen zijn echt raar… Wtf? haha
Ben wel benieuwd wat de relatie tussen bruidspaar en diegene is.

Ja dat heb ik vaker gehoord. Maar sinds ik m’n kleine linker teen brak, heb ik veel minder balans als ik alleen op m’n linkervoet sta. Zelfs nu het botje allang genezen is. Maar misschien heeft dat een andere oorzaak.

1 like

Meteen denk ik? Bij mij werkt het in ieder geval meteen. Heb je er eentje met zoutoplossing of zo’n agressievere?

1 like

Haha daar heb ik helaas geen idee van. De bruid reageerde wel lief, dat het heel vervelend was dat die vrouw er niet bij kon zijn.

Maargoed, ik had ook zo kunnen reageren en me ondertussen afvragen wtf er mis is met dat mens.

1 like

Alleen maar fijn toch, als je stage een aanbod doet. Volgens mij is dat vrij gebruikelijk (als de mogelijkheid zich voordoet uiteraard), ze weten al wat je kunt.

3 likes

Mijn konijn is pissig omdat hij een pawdicure kreeg.
Zelfs zijn snoepje neemt ie niet aan.
Arme Vlek

5 likes

He hallo, gewoon doen! Toch super tof dat het zo bij een van de 4 afdelingen is gekomen.

1 like

Zal ik nog even het wifiwachtwoord veranderen voordat ik vandaag verhuis? Heb ook het wachtwoord van de router veranderd dus dan kunnen ze het niet zomaar terugzetten.

:smiling_imp:

14 likes

Ik heb hier zo mijn afscheid op deze afdeling. En ik HAAT het dus om in het middelpunt van de aandacht te staan. Ik hoop echt dat het snel voorbij is en dat we heel snel taart kunnen gaan eten.

3 likes

Ik heb geen warm water, en nu kan ik dus ook niet echt douchen, en de monteur moest onderdelen bestellen en die komen pas morgen.
Ik hoop zo dat ie morgen gemaakt is!

Maar dat is toch niet goed voor je teen? Want pijn betekent toch juist dat je het niet mag belasten @Krabsalade?
En ik loop een beetje op de linker kant van mn voet dus dan leun ik soms te ver naar links en dan gaat het mis haha

Sterkte!

1 like

Scheren is echt het grote gedoe…

2 likes

Meit dat moet je ook helemaal niet doen

1 like

Ja ik ben na mijn afstuderen ook bij mijn voormalige stageplek aan het werk gegaan. Voor hen veel handiger dan iemand zoeken die ze nog niet kennen en door allemaal sollicitatieprocedures heengaan, voor mij relaxed dat er een baan voor me klaarstond na het afstuderen.

Haha eigenlijk niet nee. Scheer me ook niet vaak hoor maar voel me op het strand toch iets minder prettig met donker behaarde benen.

Voor alle douchebierliefhebbers

5 likes

ik heb in krap twee uur zoveel gedaan! huis opgeruimd en alles schoongemaakt, bedden opgemaakt voor het bezoek dat vanavond komt, was in de machine gedaan en een andere was opgevouwen en opgeruimd, koelkast schoongemaakt én tussendoor nog even een vliegticket geboekt voor december. nu douchen en klaarmaken en dan straks nog even boodschappen doen en dan om 14u werken. hele productieve maandagochtend :muscle:t3:

9 likes

DOEN