De maandagochtend vroeg op staan went echt nooit
Ah, de geur van een opgewarmde trein in de ochtend waar iemand een eveneens opgewarmd broodje eiersalade eet.
Nee en het is ook gewoon weer zo donker, dat maakt het alleen nog maar lastiger!
Ik kan nog steeds niet goed lopen al de vierde dag op stage dat ik geen klap kan doen, ik word er echt naar van
Nee ik neem geen pijnstillers, dat helpt toch alleen tegen de pijn en niet tegen de breuk? De pijn is wel te doen, ik kan er alleen gewoon niet op staan en ben heel slecht in mijn balans
Ja klopt, wat leuk!
Net mn laatste pil antidepressiva genomen
Getver, ik voel me niet lekker, maar ook niet zĂł niet lekker dat het thuisblijven rechtvaardigt. Aan de andere kant gaat er denk ik bar weinig uit mân handen komen en zie ik heel erg op tegen het reizen, blegh
@Jellyshoes
Ik heb opeens een lichtelijke verslaving voor Tim Tams, terwijl ik die niet eens mag hebben.
HOLY JEZUS ZE ZIJN ZO LEKKER
Oke nou ik ging dingen doen en ging me steeds beroerder en rilleriger en misselijker voelen dus heb me na streng toegesproken te zijn door mân vriend toch ziek gemeld. Maar bah ik heb zo geen zin in ziek zijn
Veel beterschap!
Beterschap!! Ik heb precies hetzelfde en dit is al dag nummer 4. Ziek zijn is zo saai.
Beterschap Dazed, kruip maar lekker onder een deken
Ik ben benaderd door een grote werkgemer voor een gesprek over een trainneeship, of ik daar in geïnteresseerd ben. Heb bij deze werknemer mijn master onderzoek gedaan en thesis geschreven en mijn cv is somehow bij de VP van een van de vier afdelingen terecht gekomen en die heeft hem doorgespeeld naar de trainneeship coördinator met de boodschap dat ze ervoor moest zorgen dat ik dit trainneeship wil doen. Maar wtf hoe werkt dit? Er melden zich elke ronde 800 mensen aan ofzo en het zijn 5 rondes om aangenomen te worden, hoezo benaderen zij mij nu zelf terwijl het trainneeship niet open staat? Heb zo dus een gesprek hierover en ben toch zenuwachtig want vind dit maar raar. Dit moest ik even kwijt.
Maar je kan er toch niet op staan juist door die pijn? Als pijn weg is kun je normaal bewegen. Lijkt mij.
Ik hoef pas om 13.00 te beginnen dus ik blijf tot 11 uur in bed liggen.
Je bent gewoon een eindbazin en ze willen jou hebben Heel veel succes!
Kwam weer een pareltje tegen op Facebook. Iemand deelt fotoâs van haar bruiloft van twee jaar geleden. Staat er een comment onder âleuk maar ik lag toen in het ziekenhuisâ.
Nou laten we het maar hopen want het is wel zo ongeveer mân droombaan/trainneeship.