Ik zit met een grote sjaal om en mn jas over mn schoot als een deken. Ik ga mn thermokleding tevoorschijn halen, het is hier niet warmer dan 21 graden
Ik heb gisteren hamburgers gemaakt met āfake meatā burgers en vandaag ruikt de trui die ik aanhad naar vlees/BBQ? Hoe kan dit, haha. Ik ben helemaal in de war van die geur.
Lief!
Hebben hier meerdere mensen geen service op hun telefoon? Heb T-mobile en ik heb al een tijdje de melding āgeen serviceā en kan dus niet bellen of op internet. Vet irritant!
Huh 21 graden is toch best warm voor binnen?
Ah zie nu op de website van actuele storingen dat er inderdaad een storing is bij T-mobile! Net waren er nog maar amper meldingen maar nu al ruim 1700. Toch bedankt voor de tip!
Hoop dat ze iets voor je kunnen doen.
Beterschap!
https://allestoringen.nl/storing/t-mobile/kaart/ Haha ja 't is echt hier in deze buurt blijkbaar. Ah well, ga maar netflixen denk ik
Nou dat vind ik niet! Zeker niet als je stil zit.
Maar misschien vergis ik me hoor, en is het kouder dan 21 graden. Ik ben wel echt een koukleum dus het kan aan mij liggen haha.
Hebben jullie al een winterjas aan? Ik moet zo fietsen en de zon schijnt maar volgens mij is het wel koud dus heb even een jas crisis.
Echt nog niet ik vind het buiten nog behoorlijk warm, fiets zonder jas en ik ben echt een koukleum ā¦je (of ik tenminste ) warmt best snel op tijdens het fietsen.
@Santeria dat is zo niet ok. Bijzonder ook dat mensen dat zelf willen, als er wel eens iets gebeurd weet je toch zelf ook dat je onkundig bent?
Heb je wel het idee zelf iets geleerd te hebben? Of was het vanuit docent ook echt slecht?
Had zaterdag bij H&M wat kleding besteld waarbij stond 1-2 dagen levertijd. Heb nog niet eens een mail dat het verstuurd is. Nu wist ik weer waarom ze gratis verzendkosten hadden en waarom ik zo lang daar niets meer besteld had.
Ik denk dat dit echt door die Glamourday komt, want de laatste tijd heb ik binnen een aantal dagen mijn bestellingen binnen van H&M.
Dan heb je misschien net pech (of ik geluk). Ik heb zaterdag ook besteld en het was op maandag al binnen namelijk. Hopelijk komt het snel bij je!
Wat vies. Maar wanneer ze een bhv-taak (?) lopen te vernaggelen, kan je ze daar dan wel verantwoordelijk voor houden?
Ik vond net allemaal verhaaltjes die ik als 9 of 10-jarig meisje in Word had getypt, zo leuk om terug te lezen! Ben ook best onder de indruk, er zitten letterlijk 0 fouten qua (werkwoord)spelling in en zelfs de leestekens zijn bijna on point. Heb ze net meteen naar mān ouders gemaild, haha.
ik vind het echt stom dat de tweede kamer zo skeer en inspiratieloos is wat betreft de verbouwing van het Binnenhof/TK zelf
Morgen heb ik mijn jaarevaluatie en ik moet 5 mensen om feedback vragen via zoān online ding. 3 hebben dit gedaan en de andere 2 hebben mondeling toegezegd maar denk te druk om het al te doen. Beetje jammer
VEEL TE EXOTISCH EEN BINNENTUIN
normaal doen!!!
Ik lig topless op het strand iets wat ik voorheen nooit durfde maar het voelt zo vrij.