Geen werkloze periode, maar wel een shit cv en ik dacht echt dat recruiters totaal geen interesse in me zouden hebben, maar dat is me zo meegevallen! Weet natuurlijk niet welk werkveld je actief wil zijn, maar het hoeft helemaal geen probleem te zijn.
Waarom denk je dat je voor een baan onder je niveau ongeschikt zou zijn? Mij heeft dat juist wel kracht, dat ik meer kan en wil.
Als het je om structuur gaat zou je ook kunnen kijken naar wekelijks vrijwilligerswerk. Gaf mij wel soort van zingeving.
Ik ben echt heel erg blij met mijn airforce jas!
Yes herkenbaar. Van mezelf maar ook uit Mn omgeving, je bent echt niet de enige. Ik had geen ziekte of mentale problemen trouwens, maar het lukte allemaal niet, kwam niet vooruit.
Heb vroeger ook een eetstoornis gehad, en onderschat niet wat dat nu doet met je, nu je er actief aan werkt en minder afleiding hebt. Ik wil alleen maar zeggen dat ik het herken, het niet gek is en het moeilijk is om positief te blijven als je er nog midden in zit. Je bent niet waardeloos, je waarde hangt nooit af van je werk/dagbesteding whatever.
Ik keek laatst voor het eerst maar toen maakte Paul de Leeuw ook al van die racistische grappenā¦ dacht effe dat ik maar iets van 20 jasr geleden zat te kijken want ik vind het raar dat dit nu nog op tv gebeurd.
Mijn schoonvader krijgt morgen uitslagen van zijn chemo en ik ben zo nerveus. Morgen vrij en mijn vriend ook, zodat we er kunnen zijn in het ziekenhuis. Ik hoop zo op een beetje perspectief.
Thanks!
Als je me nodig hebt of ff iets kwijt wil mag je me altijd een DM sturen.
Ben in geen enkele manier een expert op enig gebied en het is niet alsof ik nou objectief gezien een enorm succesvol leven leidt, maar wie weet heb ik enig nut.
Ik haat gevoelens. Ik wou dat ik geen fuck meer gaf.
Kan niet meer in slaap komen, omdat ik zo zenuwachtig ben want ik ga vandaag mijn ontslag aanbieden.
Misschien een gekke suggestie maar ik zou op dat soort dagen best wel even met je willen bellen ofzo hoor! Soms heb je het gewoon even nodig om daadwerkelijk tegen iemand te praten.
Ieder jaar komt deze weer terug en ik word het nooit beu
Het is zo koud dat ik met een dekentje en een kruik in de collegezaal zit. Niet helemaal sociaal acceptabel, maar moeten ze maar verwarmen.
Ik spijbel van rekenles en kijk de docu va Shane over Jeffree. Ik voel me echt 16.
Dit heb ik in mijn kantoor. Ik heb vandaag zelfs een groot fleecedeken meegenomen. Ik zit nu als een soort burrito in mijn deken gewikkeld achter mijn bureau.
Hahaha zo chill
Ik heb zondag iets besteld bij h&m maar nog geen mail van verzending. Duurt wel lang of niet? Zal ook wel druk zijn door glamourday afgelopen zaterdag
āThe beautiful life of Jeffree Starā is eigenlijk een shane show over zijn social anxiety.
Ik heb zaterdagavond besteld en kreeg gisterochtend de verzendbevestiging en het lag gistermiddag bij het ophaalpunt!
Mijn gezicht doet zeer. Eten gaat kut. Niet lekker geslapen. Heb me ziek gemeld op mijn werk en toch ondanks alles heb ik het gevoel of ik spijbel