Zit nu pudding weg te eten. Voedsel wat ik wel kan wegkrijgen
Ik wil volgende week de Breaking Bad film zien maar ik had nog niet alle afleveringen gezien, dus nu ben ik het laatste seizoen aan het kijken maar ik vind het eigenlijk echt te saai en langdradig geworden. Hoop echt dat de film weer zo goed is als het eerste seizoen.
Vind sowieso series met 4/5/6 seizoenen vaak te langdradig en saai. Behalve Greys Anatomy.
Toen mijn verstandskiezen aan een kant getrokken waren, at ik het liefste kipfingers! Smal, in kleine stukjes te bijten/snijden en natuurlijk lekker!
Ik wil zo graag een kado kopen voor mijn vriend. Hij doet al de hele zwangerschap alles voor me, maar echt alles, omdat ik niks kan, en ook nog zonder te klagen, zeuren, altijd vrolijk en ben hem gewoon zo dankbaar. Alleen hij wil niks. Houdt niet van sieraden, geen lekker geurtje, geen playstationspel, niets. Iemand die me kan helpen?
Hahahah! Nou als ze zeggen 1 tot 2 dagen levertijd dan moeten zich daar ook een beetje aanhouden. Anders moeten ze dat aangeven.
iets dierbaars wat hij bij zich kan dragen? Misschien een mooie sleutelhanger of iets dergelijke, met een mooie boodschap?
Misschien iets lekker kneuterigs zoals zo een tshirtje als best dad ever? Of juist iets met emotionele waarde zoals een geschreven kaartje ofzo?
Hahaha ja die van mij ook, hij zegt dan ook, ik hoef niks, ik wil alleen een gezonde baby .
Andere tips neem ik mee! Drinkt ook geen alcohol trouwens Wat klinkt hij saai zo, maar het is echt de aller aller beste man ooit.
Ik zit bij de tandarts te wachten voor waarschijnlijk een wortelkanaalbehandeling in een kies waar ik een gaatje had ónder een vulling, en die vorige keer blijkbaar zonder succes is gevuld. En mn vriend doet onaardig en ik ben brak, dus ik heb als treat yoself schilderspullen besteld die morgen binnen komen zin in
Hm ik moet zo op mijn vrije dag de deur uit voor een training en nu begint het ook nog te regenen. Geen zin om naar buiten te gaan.
nou de laatste paar seizoenen van greys kan ik ook niet doorkomen haha, al zijn die ook al bij 16 seizoenen natuurlijk
Ja dat ben ik wel met je eens hoor, maar het was glamour day. Dus dan kan je zelf ook wel bedenken dat het langer duurt dan normaal.
Jaa dat snap ik ook wel, maar had niet verwacht dat het zo veel langer zou duren. Het is nu 4 werkdagen later en heb nog niet eens een mailtje ontvangen dat het verstuurd is.
En heb al een aantal jaar niets bij hm online besteld omdat ik de laatste keer in totaal 2 maanden moest wachten en me pakketje in 3 delen binnen kwam vandaar.
Het is wel echt verbeterd hoor! Meestal heb ik het binnen een paar dagen.
Ik werd net gebeld door een leerling die m’n nummer heeft. Maar ik ben nog met verlof. Dus ik weiger op te nemen. Maar ben nu wel benieuwd waarom hij belde
Mijn moeder probeert me te contacten.
Alleen heb ik aangegeven dat ik even geen contact wil.
En toch vind ik dit heel stom. Maar ben ook super nieuwsgierig.
Ik had het met mijn psycholoog besproken dat ik even niet zou opnemen. Er gebeuren nu zoveel spannende dingen in mijn leven en ze brengt me vaak van streek.
Ik had bij b.ol. een elektrische tandenborstel besteld. Helaas zat er maar 1 opzetborstel bij, in plaats van 2 zoals op hun site stond aangegeven. Ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice en ze zouden het oplossen en nasturen. Nu heb ik 8 borstels ontvangen! Ik word daar blij van, haha.
Het forum doet het nog steeds niet optimaal bij mij. Er staat dat er bij een topic nieuwe berichten staan, maar die berichten heb ik al 4x bekeken. Heel irritant. Is dit te fixen?