Wat je even kwijt wil #28

Ja maar ze weten hoe ordinair het is en gaan er wel zelf zitten. Moet zeggen dat het wel erger geworden is sinds het bij rtl zit

Ja??? Denk dat Steven het wel oprecht grappig vind maar voor de rest
 en dynamiek tussen Ryanne en Patricia vind ik ook een beetje ongemakkelijk.

1 like

Dat is shit! Ik heb nog wel een Iphone 5s voor je.

4 likes

Heeft iemand die earbuds van Samsung? Ik overweeg om ze misschien aan te schaffen maar wil graag wat ervaringen horen omdat ze niet goedkoop in aanschaf zijn.

Ik moet morgen pasfoto’s laten maken, maar ik haat pasfoto’s
:slightly_smiling_face:

Je had hem zo mogen hebben! Of ie hier nou in de la ligt te verpieteren of ik maak er iemand blij mee. :grinning:

1 like

Noggggg 20 minuten voor de quiz jongens. Het gaat bijna sluiten

Ah heb zo’n heerlijke all inclusive vakantie gehad met m’n beste vriend!! was 1 brok genieten
en vandaag gehoord dat ik m’n master cum laude heb gehaald yeeh :star_struck:

49 likes

Ik begin morgen op een nieuwe locatie en zie er echt tegen op om morgenvroeg daar om half 7 binnen te lopen bij nieuwe collega’s die ik niet ken :weary: en allemaal nieuwe cliĂ«nten enz.

Ik ben ineens bang dat er teveel koolmonoxide in huis is dus ik ga morgen meteen zo’n melder kopen.

1 like

Woww die opmerkingen richting Steven over kinderen en vaders die pleite zijn. Had ik niet gedacht van Patricia.

Zij leggen zich daar blijkbaar bij neer. Ik vind het ook niet normaal

1 like

Jongens wat gaat Ajax weer lekker

7 likes

Ik ben gewoon door blijven werken tijdens therapie. Was maar 10 uurtjes per week maar voelde me daardoor wel fijner.

2 likes

Misschien weet ze door de spanning en stress gewoon niet wat te doen. Kan mij wel voorstellen dat het enorm gek aanvoelt om zoiets te ontvangen, maar ik denk dat je in sommige situaties gewoon dingen doet omdat je je geen houding kan aaangeven. Hopelijk knapt haar vader snel op.

2 likes

Vanwege die grappen? Ben door jou juist gaan kijken maar ik vond het ook niks deze week.

Een mailtje met slappe excuses nr 28 naar m’n scriptiebegeleider. Waarom durf ik niet gewoon Ă©cht te stoppen. In plaats van dat met een bijltje er naar blijven gooien elke keer, bezig blijven, mis gooien, maar die bijl niet daadwerkelijk weg te durven gooien.
Voel me echt mislukt.

Ja, deze aflevering is het wel een beetje too much. Maar ze maken die grappen zelf ook wel.

Ik ben 2,5 jaar werkloos geweest en was ontzettend bang dat ik nooit meer zou kunnen draaien. Toen ik weer ‘klaar’ was om te werken had ik binnen een maand een baan op niveau en eigenlijk 5 banen waaruit ik kon kiezen. In die situatie voel je je vaak nutteloos en onzeker over de toekomst maar achteraf valt het vaak reuze mee.

4 likes

Ik ben deze week heel erg emotioneel, maar ik weet niet waarom. Het is wel super vervelend :sweat_smile: