Wat je even kwijt wil #28

Hahah made my day!!

Zou dat? Ik denk namelijk stiekem van wel maar dat ze zich heel onschuldig gedragen als iemand ze erop wijst :sunglasses:

1 like

Hmm ja is lastig. Als ik ergens moet zijn heb ik geen problemen met opstaan maar anders lukt het mij ook niet om vroeg op te staan hoor. Dus de oplossing: iedere ochtend iets plannen met iemand? Alleen snap dat dat lastig is.

Je houdt van honden toch, Kun je niet een uitlaathond zoeken?

1 like

Ik denk dan ook meteen dat ze dat doen om te checken wie er thuis is (en het er dus afhaalt) en wie niet. Maar wellicht ben ik dan ook locolocooo

1 like

Klassieke fail moment van een docent ook weer meegemaakt vandaag:
Het hele bord onderschrijven en er dan achter komen dat je met rode permanent marker hebt geschreven :slight_smile:

34 likes

De man voor me legde geen beurtbalkje achter zijn boodschappen, dus toen legde ik er een passief-agressief neer met een harde knal. Haat mezelf om deze bullshit burgerlijkheid.

4 likes

Vanavond is er een voetbalmatch hier en in de stad zijn een hele hoop terrassen (van cafés) vandaag verboden en ze verkopen ook geen alcohol in de supermarkt. Best extreem, toch. Ik ben benieuwd of er problemen zullen zijn.

Heb je t eraf gekregen?
Anders met whiteboardstift erover heen tekenen, dan gaat het eraf.

Groetjes een juf die dat ook al (meer dan 1x…) heeft meegemaakt :joy:

1 like

Ja maar het was echt te veel daarvoor en mn leerlingen waren al weg anders liet ik het hen doen haha. En ze hadden geen spul in dat lokaal. En er waren geen conciërges aanwezig vandaag dus dubbel kut. Maar collega die het lokaal na me had zei dat ze het wel zou oplossen (ik had een vergadering) :heart::heart:

2 likes

Zojuist €65 mogen betalen omdat ik de voordeur achter me dichttrok zonder een sleutel mee te nemen. Volgens de slotenmaker valt die prijs nog mee, want ik had ook opgelicht kunnen worden voor 200-300 euro.

En toeeeeen vertelde ik in de meubelwinkel m’n zielige verhaal en kreeg ik €20 korting op de nieuwe tafel dus kwam het toch nog een klein beetje goed met deze dag.

36 likes

Een tip voor als je het nog een keer overkomt: Deo erop spuiten werkt ook vaak!

1 like

Ik zie het echt bijna nooit. Ben nu nieuwsgierig maar ook bang dat als ik het bij anderen niet zie het bij mezelf ook niet doorheb. Jullie mogen mij flaggen als ik het doe (maar niet per ongeluk). Of gewoon zeggen.

1 like

Nu vraag ik me af of je poll een test was om te kijken welke antwoorden de forummers gaven die jij ervan verdenkt.
Ik zie het echt niet vaak, of ik ben naïef. Zo’n post van een influencer die uit de douche komt en om complimentjes vist, vind ik eigenlijk alleen maar onzeker overkomen.

ATTENTIEEE DE QUIZ STAAT ONLINE. Voor t geval je mee wilde doen

3 likes

Ik hoop dat er een felicitatie komt van moeder van oppasbaby en kleuter zodat ik kan vragen hoe kleuter het vindt in groep 3 en of baby al kan lopen. Uit mezelf vind ik het een klein beetje opdringerig staan, maar als zij appt kan ik het makkelijker vragen.
Mis ze zo. Kijk echt te vaak foto’s terug :see_no_evil: Heb de laatste keer oppassen zelfs een spraakbericht opgenomen en baby expres laten lachen zodat ik het op geluid had en dat nog eens terug kan luisteren :see_no_evil:

2 likes

Dadelijk voor de tweede dag op rij met mijn vriend een dragonball z abridged marathon houden hahaha Ik vind het echt nog steeds geweldig

3 likes

Waar koopt men een goedkope handpop?

Omg hahaha zie opeens in een reclame een oude, zeer dubieuze fling voorbijkomen. Ik was 16, hij was de barman van 30 blabla je kent het wel (ik hoop het niet eigenlijk voor jullie, was achteraf bezien niet echt oké en heel fout). En nu popt hij opeens op mijn tv-scherm voor me op haha oh man.

3 likes

De vader van een vriendin wordt in coma gehouden en nu stuurt ze een selfie van hun gezin met haar vader. Lachend. Waarom. :woman_shrugging:

Ik heb honger. Maar heb net al m’n tanden gepoetst, gestokerd en listerine gebruikt. What to do, what to do…