Ik heb het idee dat het wel legit is. Kende het zelf verder niet maar zag dat TU Delft als partner op de website staan en ik zie dat ook gewoon op de website van TU Delft zelf. Klinkt als een goed initiatief.
Ging het hier gisteren niet over humblebraggen? Ik open instagram en zie er nu ook weer één. Zo’n supermooie influencer die een geposeerde foto zonder make-up erop zet met als onderschrift: “Net uit de douche selfie, want ik zie er ook niet altijd gelijk perfect uit ”
Natuuuurlijk staan alle reacties vol met: “jij ziet er altijd perfect uit” blablablabla.
Agos ze kunnen daar zo veel last van hebben! Gelukkig is hij er nu vanaf!
Waar eten jullie allemaal rookworst bij? De Vegetarische Slager was in de bonus dus heb de rookworst gekocht want ik dacht yess stamppot, maar had er even niet aan gedacht dat mijn vriend geen gekookte aardappelen lust (= geen stamppot) en hij houdt ook niet van erwtensoep . Probeer nu te bedenken waar we het dan bij kunnen eten maar ik kom er niet echt lekker uit
Brood (a la broodje unox) of mosterdsoep?
Ooh mosterdsoep is wel een goeie ja! Ik dacht inderdaad al aan een broodje maar dat leek me zo kaal voor avondeten, maar dat + mosterdsoep zie ik wel zitten. Thanks!
Ik kreeg net een mail dat ik mijn scriptie GEHAAAALD heb!
Dit is de tweede dag dat ik ziek thuis ben en ondanks dat ik nu alle reden heb om de hele dag te netflixen, blijf ik het gevoel hebben dat ik iets nuttigs moet doen. In het weekend lukt het me prima om niks te doen, maar op werkdagen echt niet. Dus net ging ik de was doen maar werd gelijk weer duizelig
Er maakte net weer iemand een opmerking over mijn gewicht (ben veel afgevallen door medicatie en nu vinden mensen dat ze er rotopmerkingen over mogen maken), dus ik zit nu uit protest een zak chips leeg te vreten.
Gefeliciteeerd!!! Topper!
Net voor het eerst de kachel aangezet omdat het toch wel erg fris was. Dat dubbel glas laten zetten loont zich nu al. Normaal stookten we al veel eerder.
Lief!! Dankje. Zo’n opluchting dit haha
Hoera! Gefeliciteerd!
Vanochtend kocht ik bij hema 2 kinder/babytruien omdat het 2e halve prijs was tot en met vandaag. Kom er net thuis pas achter dat niet verrekend is. Lees ik op de site dat je een code moet laten scannen. Dat staat echt nergens terwijl overal hangt 2e halve prijs
Ja, hoop nog dat dat lukt vandaag. Echt stom
Oké, ik heb laatst als moderator gezegd dat we een kritiek-op-humblebrags-topic niet oké vinden maar een topic om expres te humblebraggen lijkt me best gezellig. Hoef ik ze in ieder geval niet meer op de rest van het forum te lezen
Anders online bestellen en in de winkel laten leveren? Dan breng je het andere terug
Dat is ook slim inderdaad! Denk dat ik dat doe. Ik red t vandaag niet meer haha
Buurtgenoot stuurt net een bericht in de Buurtapp dat er een touwtje/strikje om de deurklink zit…
Ben ik nou debiel als ik denk dat inbrekers dat doen?