Hahahaha weet niet of ze dat ook zo ziet
Edit; in slaap gevallen voor de deur dus het eten is boven.
Hahahaha weet niet of ze dat ook zo ziet
Edit; in slaap gevallen voor de deur dus het eten is boven.
Nee beide niet! In mn vorige kamer had ik dat wel, maar zit nu in een andere kamer.
Het is ook zo’n vage klacht die door van alles kan komen, echt irritant.
Ik had zo’n humeur vandaag dat mijn collega pissig op mij werd, en toen hij over mij ging klagen tegen een ander moest ik er om lachen en toen spuugde ik mijn koffie de hele zaak over. Nou de dag begint goed jongens
Omggggg heb net kaarten voor Céline Dion gekocht!!
Moet je daar geen app voor downloaden en die installeren bij je toetsenbord?
Ik luister het album Drastic Fantastic van KT Tunstall en dat luisterde ik vroeger zo vaak. Ik word er heel vrolijk van maar tegelijkertijd ook een beetje weemoedig ofzo…
Mijn god. Ik had een tijd geleden in een ander topic gepost dat ik het onethisch vind dat een persoon uit een tv-programma een kind krijgt van een spermadonor die ze via internet heeft gevonden, die claimt 5 vrouwen te willen helpen en die per definitie niet meer gecontacteerd wil worden na de geboorte van het kind (ook niet door het kind zelf).
Die vrouw is dus zwanger geraakt, maar nu blijkt dat het allemaal toch anders was dan ze dacht en dat je iemand via internet nooit zomaar moet vertrouwen. Ze wil er verder niks over kwijt.
GOH.
Ik heb al 6 jaar geen “standaard” werkuren/leven (geen 9-to-5, ik zit nooit in de spits e.d.) en de laatste jaren zelfs een heel vrij leven, maar voor deze herfst had ik echt zin in meer routine en de sleur om 's ochtends met een koffie door de spits te sukkelen en 's avonds moe, maar voldaan voor de tv te ploffen. Haha. En nu heb ik dit tot en met december wel meer en ik geniet er helemaal van .
Waarschijnlijk omdat het ook tijdelijk is.
Ik wil ergens in een Nederlandse stad overnachten met mijn vriend in december. Waar zal ik hem naar toe nemen?
0 stemmers
*Breda, Utrecht, Amsterdam en Nijmegen zijn uitgesloten.
Ik eet momenteel salade met rijst.
En ik weet niet of dit een domme of dappere beslissing is na die getrokken verstandskies
Met die rijstkorrels wordt het wel spannend.
Zit gelukkig wel een hechting in ivm dat ik flink blijf bloeden
Ik was net naar de dierenarts met mijn (oude) hond en dacht dat hij op sterven na dood was. Het bleek alleen z’n anaalklieren te zijn die moesten worden uitgedrukt, dus terwijl dat gebeurde stond ik te huilen. Schaam me nu nog
Daar hoef je je echt niet voor te schamen! Het idee je huisdier te verliezen is verschrikkelijk. Gelukkig viel het mee.
Lief, dankje! Toen we terug naar huis reden, was ik mega emo en hij zat me mega happy aan te kijken en al z’n leed leek verdwenen
Ik zat te kijken naar een stedentrip naar Toronto en nu kom ik er achter dat ze een heuse cheese trail hebben, een roadtrip in de buurt van toronto met alleen maar kaas en zuivel gerelateerde dingen. Ik ben hier echt zo voor gemaakt. Nu vriendin nog overhalen
hé waarom stemt niemand leiden
Ik heb net een les gegeven die heel goed ging en toen heb ik handig ingespeeld op de vsco girls trend.
Een hele lange vriendschap is eigenlijk een beetje over aan het zijn. En ik heb daar vrede mee. Ik heb het gevoel alsof we gewoon uit elkaar zijn gegroeid, en het enige wat ons nog bindt is het feit dat we elkaar lang kennen. Die persoon gaat naar de andere kant van het land verhuizen en dat is ook gewoon goed. Ik denk dat we richting kennissen gaan, soms een appje en meer niet. Ik moest dat gewoon even kwijt ergens lol.
Kent iemand de startup homiepayperuse? Ik was aan het googlen naar een wasmachine en hier kun je er een leasen en dan betaal je per wasje. Dit kost tussen de 0,75 cent en 2,50 (dat is dan een heel lang programma op 90 graden. Iets wat ik nooit doe). Je betaalt niet voor aansluiting en de ook niet voor reparatie. Too good to be true?
Ik lees heel veel positieve reviews gelukkig