Wat je even kwijt wil #28

Heel raar, maar ik ontvang verificatiecodes (van bijv whatsapp, uber, grab) dus niet. Heel irritant, nu heeft whatsapp wel een functie dat ze je ook kunnen bellen om de code door te geven, dus die app kan ik wel gebruiken, maar de anderen dus niet. Ga nog wel de klantenservice bellen, maar iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen? Andere smsjes ontvang ik wel gewoon.

Klinkt alsof je hem per ongeluk hebt vastgepind oid. Helpt een van de opties als je er met rechtermuisknop op drukt?

Zou onder taakbalk instellingen moeten staan, rechtermuisknop op de taakbalk zou je daar wel moeten kunnen komen denk ik? In Windows 10 is er geloof ik een auto-hide optie die je aan of uit kan zetten, maar weet niet welk besturingssysteem/versie je hebt

ik heb al de hele dag geen fysiek gesprek met iemand gehad (buiten hoi, goedemorgen, eten bestellen etc. om) en ga er stiekem zo slecht op

1 like

Damn alles is zo superleuk maar ook heel intens, m’n weg zien te vinden hier en alle info die ik krijg etc. Maar het is dus superleuk en ik heb een kantoor met uitzicht op het vliegveld :heart_eyes: ik hou heel erg van vliegtuigen dus moet moeite doen on niet de hele tijd bij het raam te staan haha

11 likes

Ik heb net per ongeluk via internetbankieren mijn inboedelverzekeringspremie teruggeboekt, wel opnieuw weer overgemaakt. Hoop dat ze dat ook meteen weer zien dan

Ik heb een kitkat ijsje en een chupa chup drankje en ik zit in bad met een bananen bruisbal. Ik ben gelukkig

12 likes

Ennn ik ben weer wakker geworden met hoofdpijn :+1:t2:

De supermarkt had alleen nog glutenvrij brood gisteren. Had het nog nooit gegeten, maar het smaakt sponzig :thinking:

Ik wil niet werken… wil gewoon nog wat slapen

Ik heb dit ook wel eens. Heb je al een keer opnieuw opgestart? Dat wil bij mij wel eens helpen.

Mijn nieuwe huis is veel beter geïsoleerd dan het oude. Waardoor ik het echt snikheet vind. Hele nacht raam open gehad en dan nog is het warm als ik opsta. Niks voor mij.

Er zitten hier steeds 6/7 ooievaars in de buurt :smiling_face_with_three_hearts: ben benieuwd hoelang ze nog blijven

12 likes

:rofl: dat is echt niet te doen. Zo in de buurt zitten ze gelukkig niet, weet niet waar ze hun nesten hebben… Lopen hier vooral te paraderen in de weilanden

1 like

Veel baby’s ik de buurt dan binnenkort!

2 likes

Betwijfel ik… Ze vreten hun eigen jongen levend op, als zo’n mensenbaby irritant wordt weten ze daar vast ook raad mee :smiling_imp:

1 like

Zo slecht geslapen. Vaker wakker geschrokken en lag sowieso van half vijf wakker tot half zes en hoorde toen de buren druk in de keuken van alles doen? Wtf het was nog geen half zes, houd je in met die afwas. Toen oordoppen ingedaan maar mijn hoofd stond niet stil dus damnnn. Moeeee.

Ik heb 2 grote tassen en een kind omhoog te tillen zo… ik weet niet hoe :sweat_smile:

Goeiemorgen

12 likes

Ach, je kind kan toch wel wachten, eten is belangrijker

1 like