Wat je even kwijt wil #28

@flwhrs aahh kom net thuis na een mega rotte werkdag en wilde gewoon even lekker de hele avond love island kijken :weary:

Ik kwam einde van de middag een meisje tegen met dezelfde roze regenjas en ze zei “leuke jas” en ik “ja jij ook!” Maar het moment was heel snel voorbij en nu heb ik niet gevraagd of ze ook een ellegirl was :pensive::tired_face:

5 likes

Ik moet eigenlijk wat opruimen maar lig het al de hele avond uit te stellen. Net Mary poppins gekeken maar ipv nu op te gaan ruimen zit ik weer te neuzen tussen andere films

Echt 2 paar perfecte schoenen gezien, zijn ze niet op voorraad bij Zalando. ALs ik ze op de officiele site van Dorothy Perkins bestel kan ik ze niet terugsturen, ook niet heel handig.

Haha ja dat klopt! Ik had jou getagd maar ik moest bigapple hebben. Komt door de avatars denk ik haha, dus heb mn post gewijzigd.

1 like

Als je het doet moet je het goed doen hè!
Enehh hoe oud is je vriend nou echt? :yum: (grapje)

Volgens mij heb ik de 30 jaar elke maand 10.000 euro netto jackpot niet gewonnen. Whatever.

Haha ik kwam zag gisteren ook een meisje met dé regenjas in de metro, maar durfde haar niet aan te spreken

1 like

Dit kun je niet typen zonder de naam van je beebie te geven he :grin:

(Grapje😂)

1 like

Hoe weet je dat? Trekking is nu toch pas? (10:00)

1 like

OMGGFFFFGGGG IK HEB GEWONNEN

33 likes

Ik ben geinfluenced door een dakloze. Zag hem staan voor de ah met een bakje chocoladerozijnen en toen kreeg ik daar ook zin in, dus heb ook een bakje gekocht.

18 likes

Bij de Staatsloterij?

Ik 6,50 ( we hadden een paar 1/5e loten)

Die geeft pas om 10:00 een uitslag, je hebt hem een half uur geleden al gepost?

Ik kwam er vandaag pas achter dat Marianne Thieme is opgestapt :frowning: Echt zo’n zelfde gevoel als toen Femke Halsema bij GL wegging, dat ik denk neeee waarom nou, blijf als sterke vrouw met een goede mening ajb zittennn. Ben benieuwd wie de lijsttrekker in 2021 wordt.

2 likes

…Weg

3 likes

Het was een kutdag maar heb ook positief nieuws op werk gehoord wat mij vrolijk stemt whiehhh.

3 likes

Heeeuu mario kart is er nu voor op je telefoon, dit wordt m’n nieuwe verslavende spel

Ik vind hem een beetje tegen vallen :frowning: al is het wel leuk om alle races weer te zien van vroeger ook haha.

1 like