Pfoe ik had vandaag 5 dingen op werk waar ik ZO tegenop zag. En het viel me mee en heb het overleefd, man man man. Nu lang en uitgebreid douchen, koken en vanavond even prikkelloos forummen.
Ik ben echt geschrokken van de hoeveelheid ongelukken vandaag op de weg
Vanochtend had net voor mij een motorrijdster een schuiver gemaakt en vanmiddag nog een stuk of 4 ongelukken met autoās gezien. Daarbij ook nog eens heul veul politieautoāsā¦ Ik ben blij dat ik heel thuis ben.
Daar zorg ik wel voor haha! Bedankt!
Ik had dit ook een beetje en ben niet eens echt emotioneel instabiel vandaag.
Ik vind die kindertjes op hun speelgoedtrekkers zo schattig. Enige leuke aan dat hele protest.
Heeft iemand veel verstand van iPhones? Heb laatst mijn Apple ID wachtwoord veranderd omdat Apple TV zei dat die niet klopte (wat niet waar was, maarja veranderen kan ook nooit kwaad) maar nu staat er steeds een rode 1 bij mijn instellingen (alsof je een update hebt ofzo) en als ik dan daarop klik zie ik dit
Maar als ik op ga door klik gebeurd er niks, ja er komt ff dat tandieltje te staan maar thatās it.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Durf mān Apple ID niet uit te loggen omdat ik bang ben dat ik dan alles op mān telefoon kwijt ben.
Ik weet dat er vanuit Zeeland ook vertrokken. Een groepje echt op de trekker, maar ook een heleboel in een bus.
Ik voel me de laatste tijd best eenzaam. Heb weinig sociale contacten en omdat ik vanuit huis werk ben ik heel veel thuis, te veel eigenlijk. Begin me een beetje een kluizenaar te voelen :(
Misschien een open deur, maar is er eventueel een vereniging waar je bij zou willen of een cursus die je leuk lijkt? Misschien doe je dat al hoor. Voor mij zijn dat in ieder geval dingen die me minder een kluizenaar laten voelen (werk ook de hele dag thuis).
Ik HAAT het om een gezamenlijk project te hebben. Ja, dat is goed voor je samenwerking zeggen ze dan. Nou samenwerken mijn reet. Ik werk iedere dag samen met verschillende mensen en dat gaat ook goed, maar dat gezeik van een projectgroepje kan ik gewoon niet aan.
Wow duurde echt super lang, maar ineens kan mijn kat zitten op commando! Ben echt trots!
Geen idee hoe je dit oplost maar dit heb ik ook al sinds ik mijn nieuwe iPhone heb! Vet irritant!
Wat tof, ik had echt geen idee dat je dit katten ook kon leren haha
Ik heb morgen een soort trainingsdag op werk, maar kan daar zo tegenop zien. Zoān hele dag die dan voor je wordt ingedeeld ik hou daar niet van.
Wow onze hele steeg staat blijkbaar onder water, mān vader kon net niet eens onze tuin uit omdat het te diep was
I feel youā¦ Ik word nu ook al gek. Eerste project is juist net klaar, vandaag begon alweer de tweede. Gezeik.
Heeh heeft videoland nu alweer storing?
Ja dat is ook wel zo. Zie er iniedergeval ziek genoeg uit! haha.
Overigens ben ik vanmorgen wel naar de tandarts gegaan, maar nu blijft mijn kies steeds hangen aan mn vulling? Heb ook het idee dat er ruimte tussen mijn vulling en tandvlees zit, maar het was echt een enorm ervaren tandarts dus idk of het goed zit en dat het gewoon moet slijten.
Ja ookal zeggen ze op twitter van niet
Maar ik zie alleen maar berichten voorbij komen die er last van hebben.
Volgens mij wel, bij mij doet ie het ook niet Ga het denk ik maar opzeggen, elke keer als ik ās avonds lekker trash tv wil kijken werkt het niet.