Wat je even kwijt wil #28

Ik heb net bij het achter uit parkeren bij de supermarkt zo’n ronde ijzeren rand geraakt die om een boom heen stond…

Kleine deuk in de achterklep😭.

Maar nu moet ik het mijn vriend zo gaan vertellen :sweat:

Ja ik heb hem ook een berichtje gestuurd maar hij reageert nu niet, dus ik kan even niks doen

1 like

Maar hoezo stuur je voor de grap een foto van je id? Dat is toch super gevoelige informatie :sweat_smile:

34 likes

Ik zag vanmiddag een stoet trekkers op de A28 en heb naar ze allemaal gezwaaid en getoeterd. Ik vind het zo goed dat de boeren nu dit doen. Ze zijn altijd slachtoffer van dit soort regeltjes terwijl de andere industrieën amper iets hoeven aan te passen. Een beetje balans hierin mag wel.

6 likes

Ik wilde de lelijke foto laten zien maar heb mn gegevens helemaal niet bedekt

Maar waarom zou je je id sturen?
Er wordt overal gewaarschuwd voor id fraude etc.

5 likes

Ja dat hoorde ik van iemand hierboven inderdaad!
Lijkt me echt lachen om eens te doen.
En dan heel droog keihard toeteren en roepen:“beeep beep motherfucker” en dan wegrijden

3 likes

Ik zag vanmorgen een colonne trekkers rijden onder begeleiding van politie en ik vond het zo mooi. Moest er zelfs van huilen, maar ik was ook al een beetje emotioneel instabiel zonder reden. Ik kom uit een boerenfamilie en werd de hele dag (ongevraagd) op de hoogte gehouden door m’n oom :joy:

11 likes

Bij ons in het dorp staan een heleboel straten blank van de regen… Toen het zo ontzettend heet was zei ik laat het maar regenen maar dit is nou ook weer niet helemaal de bedoeling. :thinking:

1 like

Ja I know, gewoon niet bij nagedacht, heel dom!

Waaaaarom ga ik altijd meedoen en word ik zo hinderlijk blij van die Haribo kindermix reclame. Ik word er zo vrolijk van dat ik om mezelf moet lachen en me dan schaam :joy: eens een kleuter, altijd een kleuter!

‘Kijk het is volle maan… aahoeeeeeee’

4 likes

Ik had gisteren overgewerkt en ging daarom eerder naar huis vandaag, werd er door collega’s opgemerkt dat het “wel vroeg was hoor” en nu voel ik me daar kut om

1 like

Net gegeten nadat mijn verstandskies is getrokken.
Jus droop over mijn kin op een bepaald moment.
Maar, ik heb gegeten!
Heb nu zin om een zak nibbits weg te werken :joy:

4 likes

Wachtende op mijn frietje stoofvlees en kipfingers na een vreselijk lange werkdag :star_struck:.

4 likes

Gefeliciteerd, top gedaan. Dat pakt niemand je weer af. Nou ja, normaal gezien dan.

19 likes

Ik heb zin om geld uit te geven en heb nu een boek, een spel en nagellak in m’n mandje zitten bij Bol. Maar ik ga a.s. zaterdag ook winkelen dus denk dat ik even moet wachten. Maar heb zin om mezelf ff te trakteren.

1 like

Ik ben ziek thuis gebleven deze dagen, en heb vanavond besloten om toch naar mijn vriend te gaan. En nu kom ik ineens een collega tegen. Zie er ook niet uit, maar ben zo bang dat ze me nu niet geloven :sob:

Vanmorgen heb ik m’n aller allerlaatste pil genomen. Ik stop ermee. Ga over op puur natuur. En vanmiddag gelijk ongesteld geworden, hoppa, mijn lichaam doet gewoon waar het zelf zin in heeft. :weary:

2 likes

omg wat lief!!!
Ik zit al twee weken te nep-zeuren om “een cadeautje” en mijne kwam gisteren thuis met een paar oorbellen voor me. Dus ik mag ook niet klagen haha. Maar heb liever een Gymshark mandje haha

2 likes

Aah maak je niet al teveel zorgen. Te ziek zijn om naar je werk te kunnen betekent niet dat je te ziek bent om je huis uit te komen. Je moet toch ook aan je basisbehoeften voldoen en eten in huis hebben? Niet iedereen heeft zomaar iemand die dat voor je kan doen als je ziek bent.
En als het ver van huis was en iemand vraagt er morgen naar, dan zou ik gewoon bij de waarheid blijven en zeggen dat je naar je vriend bent gegaan omdat hij lekker voor je ging zorgen/koken vanavond zodat je op de bank kon uitzieken. Maar als die collega zich een beetje gedraagt dan vraagt 'ie er niet naar joh.
Aah

1 like