Ik heb een tijd terug een parel in een oester gevonden. De parel is niet super groot (ter grootte van een kleine erwt haha?) maar wel rond en egaal. Heeft iemand enig idee of die parel iets waard is en waar ik 'm het beste kan verkopen?
Ja ik had een enorme kater en was op vakantie met mijn vader oesters aan het eten en proefde toen opeens iets hard.
Ik draag nauwelijks sieraden en raak veel spullen kwijt dus doe niets met de parel haha. Was wel een fantastisch moment ja!!
Ik ga deze week even kijken wat ik er mee kan doen en anders mag je hem wel!
Heel leuk die verdoving van de kaakchirurg, voel helemaal niks. Zelfs mijn neus is verdoofd, voelt alsof mijn neus dicht zit
Mijn missie deze vakantie is zoveel mogelijk van die kinder eieren waar zon nootje in zit te vreten.
Toen ik in valencia wae kon ik ze nergens vinden behalve op t vliegveld hahaha.
Die je zo leeg moet leppelen. Echt nostalgieeee wacht even plaatje zoeken
Volgens mij zijn die er rond pasen ook in NL, bij de Action geloof ik
Pff, ik werk normaal maandag woensdag vrijdag bij een van m’n werkgevers, maar was gisteren ziek en zouden vandaag een deel van de dag inhalen via Skype (want 1,5 uur enkele reistijd is best pittig als je niet fit bent), en het valt me tegen hoe zwaar het me valt. Morgen hebben we een team meeting waar ik eigenlijk bij moet zijn dus ik zag er al tegenop, maar nu zei m’n baas zelf al dat ze liever heeft dat ik die meeting via Skype doe en dan vrijdag goed fit ben (dan hebben we veel te doen) dan dat ik morgen kom en vrijdag op halve kracht loop. Bless deze vrouw, er valt echt een last van me af
@Soy.peor jaa die zijn zo goed Stervensduur maar heb er deze zomer in Portugal ook goed van genoten
Screenshot weg omdat ik aab het appen was.
Deze. Heb ze ook wel eens in duitsland gehaald.
Waneer je lellukk wilt spellen en je telefoon maakt er leuk van. Misschien moet ik maar eens normaal woorden gaan schrijven.
ik dacht dat ik een salade met kaas had gekocht maar de salade bleek broccoli met een sausje eromheen te zin
Ik krijg zoveel complimenten op m’n werk de laatste tijd Mensen noemen me ook proactief en ik dacht dat dat niet in me zat (of ja, op mijn vorige week kwam dat er niet uit waardoor ik me erbij neergelegd had dat ik niet proactief was). Denk dat m’n vorige baas ontzettend verbaasd zou zijn haha.
Het is echt belachelijk hoe hard ik lach om woezel en pip. ‘Wat zegt u, mevrouw van de Perenboom’
Ik ga zo pizza maken met pulled pork, jalapeños, lente ui, crème fraîche en pickled red onions en nóg een pizza met prosciutto, brie, honing en pijnboompitjes ZIN IN
Ik stuurde een foto van een heel vol en duur gymshark winkelmandje naar mijn vriend. En toen heeft hij alles via mijn account gekocht en besteld
Ik heb zo veel haarpijn. En niks helpt
Mijn moeder is jarig en ze heeft zelf sushi gemaakt, yessss
Ik eet vandaag aardappels van de boer (mijn stiefvader). Want love boerenaardappels en -uien
Hahaha kut ik had een jongen waarmee ik app voor de grap een foto van mn ID opgestuurd maar volgens mij isie een catfish en nu ben ik bang dat ie mensen gaat oplichten met mijn ID
Ach dan merk ik het vanzelf wel
Ik zou hier echt wel even verder op door gaan vragen. Identiteitsfraude/diefstal is echt niet lachen.