De vader van een collega had laatst dus een trekker gekocht voor rond te rijden. Toen ging ik googlen en zag ik dat je ergens een trekker kan huren om rond te cruisen.
Buschauffeur?
Omg jongens ik ben EINDELIJK geslaagd voor mijn rijbewijs! Thanks voor al jullie tips en aanmoedigingen vandaag en afgelopen maanden!
Gefeliciteeeerd!
Gefliii. Nu kun je eindelijk hierheen rijden en mijn kappertje spelen haah
Jaaa!
En nu een trekker kopen en gaan met die banaan!
Gefeliciteerd!!!
Ik vind het ook een geweldige actie. Alle studenten van loonwerk hier op school zijn nu ook naar Den Haag, maar ze lieten me vanmorgen allemaal heel enthousiast filmpjes zien van alle trekkers en hun āmoatenā die daar al waren. Ik gun het de boeren zo om eens positief in het nieuws te komen.
@Rozecoupeschaar Gefeliciteerd!
Altijd fijn als je moet wachten in het ziekenhuis.
Wat me eraan herinnert dat ik de rekening van de tandarts nog moet betalen. Oeps.
Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!
ik had pas op mijn werk iemand die een paar jaar geleden heel hoog op zat in de drugswereld en ik deed echt mijn best om niet overmatig geĆÆnteresseerd te doen maar jeweetwel zeg maar professioneel casual geĆÆnteresseerd (Oh, ben je wel eens bijna geliquideerd? en Hoe veel verdiende je precies? Waar woonde je toen? is zeg maar niet professioneel want niet relevant) maar ik hing echt aan zijn lippen en nu denk ik dat ik mijn roeping heb gemist.
Het is nooit te laat om je dromen te volgenā¦
Ik haat fluisteren al, maar half fluisteren wel echt nog erger. Dat je denkt dat je stiller bent maar eigenlijk gewoon even verstaanbaar bent als dat je gewoon normaal praat + irritanter.
Enige nadeel van werken op een nieuwe locatie. Kan hier niet even rustig op de wc zitten zonder dat je iemand anders binnen hoort komen.
Mijn nichtje van 12 stuurt me een Snapchat waarop ze staat te springen dat ze de piepjestest moet doen op school want dat vindt ze leuk, ik vraag me echt af of ze wel familie van me is hoor.
De piepjestest was echt mijn nachtmerrie
Pff ja, de shuttlerun was ook kut. Sowieso was gymmen een nachtmerrie.
Ohh, love de piepjestest! Het enige onderdeel bij gym waarbij ik iedereen eruit rende en aanzien kreeg van de āstoereā jongens uit de klas.