Wat je even kwijt wil #28

Jezus wat een irritante interviewer die Beau. Maar je kan ook al die medicijnen gratis weggeven, want het zijn kinderennnn. Kom op, zo kom je toch nergens met die farmaceut
Edit: ohhh ja het medicijn moet ook maar in het basispakket?
Wat een wereldvreemde man

1 like

Ik doe dit nu ook sinds kort!
Ik zag steeds overal troep liggen als ik mijn honden ging uitlaten en ergerde me daar dan steeds aan, en toen las ik hier er ook iets over en toen dacht ik ja waarom ruim ik het gewoon niet op dan?

1 like

Pff ja ik zit me ook licht te ergeren

1 like

Als ik me verveel ga ik weleens compilaties kijken van boze chihuahuas zoals nu, en voor ik het weet ga ik weer stuk van het lachen :joy:

Ik had echt bijna tranen bij deze, ook om dat gelach van die vent

4 likes

Ik ben ook maar iets anders gaan doen, kon het echt niet meer aan. Hij moet over alles z’n mening geven, zelfs als hij er niks van af weet en het hem wordt uitgelegd waarom het niet zo is/kan.

1 like

Waarom moet ik altijd thee drinken voor ik ga slapen. Zo dom. Kan in weer 400 keer uit bed om te gaan plassen

4 likes

Ik werd net wakker doordat mn vriend uit bed ging
Dus ik vroeg wat er was
Zegt ie ‘Ja ik kon niet slapen en had honger dus ik heb een pizza besteld’

???

Nu zit ie naast me pizza te eten in bed
Aparte man

67 likes

Wat een droom zeg

23 likes

Waar vind je zo’n man

13 likes

Neem een slice.

5 likes

Ik ben hier laatst ook mee begonnen. In mijn buurt woont een vrouw die iedere dag vuilnis opruimt wat in de omgeving van een bushalte ligt. Iedere dag heeft ze een hele zak vol, echt niet oké. Toen dacht ik, misschien moet ik ook maar eens iets oprapen.

4 likes

Mijn moeder is jarig dus we zouden beneden wachten. Begint ze om 23;59 weer een discussie. Heb gefeliciteerd gezegd en ben naar boven gegaan. Zo vermoeiend. Nog twee maanden!

1 like

Godver ik ben vanavond naar de huisartsenpost in het ziekenhuis kunnen gaan door weer een oprukkende zware blaasontsteking. Ik voelde het vanochtend al wat, maar tegen 18u is het helemaal misgegaan inclusief flauwvallen vd pijn. Is al de 2e in twee maanden tijd, en ook weer zo zwaar. Heb nu weer een flinke antibioticakuur gekregen en hopelijk helpt het nu wel.

Ik werk sinds een paar weken parttime in een kleding/souvenirswinkel hier in het dorp omdat ik me rotverveel en hier nog lange tijd zal zijn, en vind het oprecht zo leuk!! Ik heb dus een paar jaar niet echt gewerkt en besef nu dat ik het contact met de mensen en collega’s echt heb gemist. Dus ben heel erg blij met deze keuze en krijg er veel energie van

Oh en gister zei ik tegen een collega (begin 20) dat ik vandaag lekker heel de dag in pyjama op de bank ging liggen Netflixen met een zak chips, en ze zei: ja zo een paar keer per jaar is dat wel eens lekker hè!

Maar ik doe dat dus standaard een paar dagen per week eigenlijk? :redface: Minus de zak chips dan. ze vond het ook heel vreemd dat ik dan gewoon heel de dag niet naar buiten ga haha vind ik juist heerlijk

38 likes

Beterschap! Wist niet dat dat zo heftig kon zijn

1 like

Uuuh same, vooral nu ik huur betaal ben ik echt van: ik ga alles eruit halen als ik niet aan het werk ben verdomme

2 likes

Ik dacht goh laat ik eens vroeg naar bed gaan, dan kan ik lekker lang slapen. Ben nu al sinds 03 30 wakker… top idee :+1:

1 like

Ik ben wakker om de baby te voeden en hoor de hele tijd auto’s af en aan rijden bij de buren.
Ik ben supernieuwsgierig en wil eens kijken maar we hebben geen gordijnen dus ik kan het onmogelijk doen zonder gezien te worden.

Dat is toch echt geweldig? Ik rook eens echt zo’n gesmolten kaas lucht, toen had mn ex het tostiapparaat mee naar boven gesleept en naast het bed in het stopcontact gedaan. Zodat hij niet weer naar beneden (1 trapje) hoefde te lopen om de tosti eruit te halen. Weet nog steeds niet wat ik daarvan vind haha.

11 likes

Eerste nacht in nieuwe huis echt niet geslapen. En ik heb geen koffie want geen melk en ook geen eten.