Wat je even kwijt wil #28

Had ik de eerste nacht ook. Komt goed! :kissing_heart:

1 like

Oeh beterschap :heart::heart::heart:

1 like

Ik wil een kloon die in mijn plaats gaat werken en dan blijf ik zelf lekker in bed liggen

5 likes

Ik ben al sinds 6 uur wakker terwijl ik niks hoef vandaag, whyyyyyy

Ik heb de app Buienalarm gedownload omdat mensen hier daar elke keer screenshots van deelden toen het zo heet en droog was van de zomer
Nu ben ik die hinderlijke KIJK HET GAAT REGENEN!!!

1 like

Vandaag beginnen aan mijn eerste echte grote mensen fulltime baan. Ik dacht dat de zenuwen wel meevielen maar ik werd vannacht elk uur wakker?! Hoop dat ik niet finaal instort halverwege de dag :sweat_smile:

11 likes

Aaah succes! Door de adrenaline komt dat vast goed, haha, en dan vanavond lekker instorten. :grin:

1 like

Volgende week maandag wordt m’n neefje 1 jaar. Nu kregen we vanochtend een appje van zijn ouders, dat ze hebben geprobeerd een weekend te vinden waarop iedereen kan maar dat ze dan begin december zouden uitkomen. En nu vieren ze het maandagmiddag, vanaf 3 uur.

Maar dan moeten wij gewoon werken en we wonen anderhalf uur rijden van hen.
En nu vind ik het stom, want nu kan ik niet op zijn eerste verjaardag zijn terwijl ik z’n tante ben…

1 like

Ik vind 08:30 toch een gekke tijd om te boren en te timmeren. Werd wakker van een hamer op mn vrije dag :unamused:

1 like

Ze zijn ook door hekken bij het malieveld gereden. Reed net over een viaduct en zag tientallen tractoren de snelweg blokkeren :scream:. Ben benieuwd hoe dit allemaal verder loopt. Demonsteren niks mis mee, maar hoop dat het niet uit de hand loopt.

3 likes

Je college skippen? Dit gaat ff voor toch.

Zeker gedaan

1 like

Mijn kat zit steeds verontwaardigd te miauwen dat het regent. Steekt ze d’r kop nog eens door het kattenluikje en kijkt ze mij vervolgens aan terwijl ze gaat jammeren. Niet alles is mijn schuld chick.

21 likes

Ik heb dadelijk rijexamen en ben lichtelijk zenuwachtig. Iemand tips? Niet betreft de examens of het rijden want weet inmiddels hoe dat werkt. Maar echt voor de spanning/zenuwen? Heb al van a vogel van die pilletjes speciaal voor stress momenten en die veilig zijn met rijden.

5 likes

Mijn examinator zei vantevoren tegen me dat ze echt wel weten dat het een momentopname is en als je een foutje zelf kunt corrigeren het helemaal prima is. Dat hielp mij heel veel.
Succes!!!

1 like

Ken je de ademhalingstechniek 4 7 8? Het komt er op neer dat je 4 tellen inademt, je adem 7 tellen vasthoudt en in 8 tellen uitademt. Hierdoor breng je je hartslag omlaag en voel je je daardoor snel rustiger. Bij mij werkt dat wel heel goed altijd als ik erg nerveus ben. En heel veel succes, ik ga voor je duimen!

2 likes

Ik dacht dat ik wel uitgerust was van afgelopen week dus ben vandaag weer begonnen met werk ipv. morgen maar nu ik eenmaal op kantoor zit, voel ik me zooooo gaar. Denk dat ik maar op tijd weer naar huis ga.

Jezelf klemrijden tussen het boerenprotest!!!

Haha nee lol. Ik heb een faalangstexamen gedaan omdat ik al moest kotsen als ik de rijlesauto zag en toen ben ik geslaagd. Veel succes, je kan het!!!

3 likes

Hahaha beste tip deze! Die zijn gelukkig niet bij mij in de buurt.

Mijn bangste konijn ging net op avontuur door de kamer heen.
Er staat een kartonnen huis waar ze in het begin veel mee deed.
Extra zijuitgang, achter nog een extra dakterras erin slopen.
Al een tijd deed ze er niks meer mee. Nu ineens zat ze er vanochtend weer in, ging via het zijraam (extra uitgang) naar buiten en via de achterkant weer erin.
ineens heeft ze het weer helemaal ontdekt en zit ze tevreden in het huisje. Tot ik kijk, dan is ze weer weg :joy:

8 likes