Wat je even kwijt wil #24

Met of zonder mais en sperzibonen?

1 like

Zonder :nauseated_face:

1 like

Ja, ik wilde voor het eerste gaan, maar net zag ik toch iets vreemds(het is met cijfers) en wil ik dat graag laten controleren. Daar wacht ik sowieos vandaag al op, maar diegene had geen tijd. Nouja, maamdag dan!

1 like

Ik zit dus, in mijn eentje, in een vol restaurant. Ongemakkelijk

1 like

Waarom?

Omdat t tussen mn oren zit :rofl: maar vind t nu wel prima

1 like

Ik vind het idee van vlees eten in het algemeen niet heel aantrekkelijk, maar nu ruik ik de blinde vinken van de buurvrouw en nu verlang ik daar echt naar. Meer ook vanuit nostalgie ofzo, als mijn vader die maakte vond ik dat zo lekker, hij noemde ze altijd schele mussen :joy:

4 likes

Mochten jullie het willen weten. De perzikijsjes van de ah zijn net zo lekker als de perenijsjes :grimacing:

7 likes

Ik ben extravert en heb vaak genoeg gehoord dat ik wel eens to much kan zijn (luid of aanwezig ofzo) het komt zeker voor. Ik denk dat je niet teveel moet vastklampen aan het woord introvert. Maar je zou kunnen vragen wat zij er mee bedoelen. Miss willen ze dat je meer input brengt omdat ze je ideƫn rnzo goed vinden. Maar ben jij net teveel op jezelf ofzo.

6 likes

Dit was ook mijn commentaar op stage haha dat ik meer moest vragen dus ben ik maar dingen gaan vragen die ik al wist tsja als dat helpt voor de beoordelingā€¦

1 like

Huh ik ging uit werk ā€œevenā€ op bed hangen en ineens is er alweer een uur voorbij? Heeft iemand een tijdversneller aangezet?

Haha goh herkenbaar ditā€¦ Niet te veel van aantrekken joh. Niks mis met introvert en echt niet iedereen vindt het negatief.

1 like

Ik vind de smaak heel lekker, maar de structuur is bij mij wat harder dan de peren- en aardbeienijsjes. Iets ijziger (is dit een woord?) of zo.

Jongen trek ik spinnen aan of zo? Gisteren al een uit mijn haar gevist en eentje met de stofzuiger opgezogen. Vandaag kwam ik er weer een tegen op het aanrecht. Ga weggg. Jullie zijn niet cute, maar eng. Heb liever dat ik 10 katten tegenkom

1 like

Heeft iemand ook problemen met de Appie app? Ik gebruik deze altijd als boodschappenlijstje, maar moet nu elke x opnieuw inloggen en dan heeft ie weer mijn lijstje gewist. Zo irritant.

Ik snap wel wat je bedoelt. Toen ik stage liep kreeg ik een 9 van mijn stagebegeleider op mijn stageplek, maar ze had me een hoger cijfer gegeven als ik wat extraverter was (letterlijk wat ze zei). Toen dacht ik ook wtf?

1 like

Neeeee alsjeblieft niet :disappointed_relieved:

Altijd zoā€™n raar moment als ik na een paar biertjes op werk alleen thuis kom. OkĆ©, wat nu?

Ik lig echt superlekker in het park met een vriendin en er kwam net een meisje van drie naar ons toe. Ik dacht ah lief, maar toen zei ze ā€˜Jullie zijn dikā€™.
Wtf? Ik was echt verbaasd

Nice! Gefeliciteerd!

1 like