Leuk! Geniet ervan! Waar ben je?
Ik heb gisteren en vandaag serieuze inkopen gedaan, morgen nog de groenten/verse dingen halen en dan heb ik alles in huis voor als de derde wereldoorlog uitbreekt!
Nee, haha, voor als mân achternichtje op bezoek komt (voor 5 dagen, dat wel), maar het lijkt alsof een heel leger komt . Ik kan hier vast nog weken mee verder als ze weer weg is, maar ik wil opties hebben .
Heb daar meer informatie voor nodig. Zal volgende keer eens vragen of er soms iemand op zijn forum is die barbecue armbandjes verkoopt of 17 gril accounts heeft of eerst het account Grillmeister69 heeft en dan weggaat en dan terugkomt als BBQking en doet alsof hij iemand anders is of alle andere barbecueërs maar vetzakken vindt en zelf alleen maar selderij grilt of iets in die trant.
Als er 1 iemand bbqs napaint weet ik al genoeg.
er is vast ook wel iemand die maandelijks 50/100 euro opzij zet voor het geval dat haar big green egg opeens kapot gaat
Ik vind dit een raar bericht. Je geeft nu zélf een compleet negatieve invulling aan het begrip introvert, en daarnaast, als je introvert bent, waarom mag het dan niet benoemd worden in een beoordeling of getuigschrift?
Ik heb echt nog nooit iemand dit horen zeggen⊠Maar bedoelde ze echt wat je zegt van dat je niet met iedereen gaat praten etc. of was het meer bedoeld dat je meer initiatief kan nemen of iets in die richting aangezien het volgens jou negatief zou moeten zijn.
Ik zie wel eens vaker dat je voor een ander invult wat die gene bedoelt en dat die gene het vast super kut zal bedoelen. Daar heb je alleen jezelf mee. Als je er mee zit zou ik gewoon een gesprek aangaan. Waarschijnlijk valt het allemaal mee. Het is namelijk gewoon feedback waar je iets van kunt leren. Ik denk namelijk niet dat ze daarmee bedoelen dat je super veel moet praten.
Ik ben zo moe! Eerste vrijdagavond in de nieuwe stad en wil het liefst nu mijn bed in. Denk dat ik dat zo ook maar gewoon ga doen.
Comfort food halen en Stranger Things kijken!
moet echt nodig boeren maar zit in de trein, heeft iemand dé tip?
Gewoon doen
Gewoon mond dichthouden en laten gaan? Ik kan boeren echt niet inhouden
Hmm ben iets vergeten door te sturen wat niet belangrijk is, maar een collega vroeg of ik het vandaag kon doen en ik had ja gezegd. Twijfel of ik het dan als ik thuis ben moet doen, zodat het uit mijn hoofd is en die collega noet kan zeggen dat ik het ben vergeten. Of gewoon maandag
Of zo
Ik wil bezuinigen maar ik ga naar action om daar mandjes te kopen die ik niet nodig heb. En bij het stallen van mân fiets zag ik een leuke man (hij zag mij ook) maar het is pas 1 week uit met mân ex dus ik ben nog helemaal niet aan mannen toe. Ik weet niet wat ik wil.
Keihard boeren een random iemand aankijken en dan heel verontwaardig zeggen âPardon?!?!â
Doe normaal!
Haha sorry, ik kan pardon echt niet meer zonder doe normaal erachter zeggen
Ik wil even iedereen tot appelmoes slaan Ik ben een hangry bitch die het haat als ze langer moet wachten tot dat ze kan eten.
Je mag mijn tompoes wel op mijn verjaardag hoor. Gore dingen.
Wil ik wel in ruil daarvoor een Griekse salade
Ik voel me net in Groundhog Day. Ik heb daarnet mân douche uitgebreid staan kuisen en mân benen geschoren; ik heb de was uitgehangen en heb een uur Spaanse Skype-les gehad. En nu ga ik Ă©cht douchen (en haar wassen), nog meer was uithangen en over een uur heb ik weer Spaanse Skype-les.
(Ja, dit is een bizarre planning, maar het moet door omstandigheden helaas zo.)