Wat je even kwijt wil #24

Niet. Is een week ofzo geldig.

2 likes

Sommige dingen kan je niet delen, zoals een tompoes

4 likes

staan weer echte mannen in het blad van de jumbo!!!

7 likes

Hebben jullie ook dat je er soms maanden later pas achterkomt dat er een forummer weg is? Ik had dat met quantum bijv., maar ik kom er nu ook pas net achter dat Evi-Lena geschorst is in mei (!) al.

• Ja, ik heb dit ook en houdt het niet meer bij help
  • Nee, natuurlijk niet ik zit er bovenop

0 stemmers

Zó interessant

18 likes

Zou raar zijn als ik dit soort dingen niet wist :grimacing:

2 likes

Bij vapiano krijg je een fles prosecco

4 likes

ingeschreven

16 likes

Hahahha dit is goud

1 like

Ooh die vuile ratten bij de hema! Vorig jaar viel mn verjaardag met pasen en toen hadden ze geen tompoezen (hehe) en toen ging ik de volgende dag terug en toen zeide ze eh… je bent niet meer jarig.

Ik ga een klacht op fb zetten. Gvd wil me gratis tompoes.

11 likes

zelfs de spijkerbroeken hebben last van het special stoere snowflake syndroom

8 likes

Ik begrijp op zich wel wat je bedoelt, maar door valt we in de categorie verwaarlozing of zelfs psychische (kinder) mishandeling. Een kind buiten zetten in zijn onderbroek als straf is niet normaal. Zelfs als een kind aanwezige is van een ruzie/vechtscheiding tussen ouders valt dit al onder die categorie.

5 likes

Hahah true. Ok in het gevolg ga ik even bij jou ten rade als ik al het overzicht weer eens verloren ben :stuck_out_tongue:

Ja vreemd hè

Die groep mannen heeft een heel specifiek beeld van Amerika, een Amerika dat helemaal niet bestaat. Maar waar iedereen grilt in een geblokte blouse, ruig en mannelijk buitenleeft maar wel pommade in zn baard smeert.

Snap ook niet hoe dit dé niche is geworden van een hele volksstam Nederlandse mannen.

Edit: Ergens wil ik Waylon de schuld geven, maar hij is meer een symptoom van deze plaag, niet de grondlegger.

17 likes

Zweden heeft een rednecksubcultuur met mensen die met confederatie vlaggen lopen, Brazilië heeft ook zo’n dorp.

Maar dan heb ik het over harde kern. Je hebt in elk Europees land van deze hipsterversies, maar in Nederland vind ik het nog belachelijker omdat al die mannelijke en outdoordingen hier zo botsen met de praktijk van wonen in zo’n progressief en bebouwd land.

Lekker stoer barbecueën in de betegelde vinextuin met tuinkunstcanvassen aan de schutting en boedhabeelden van de Xenos. En daarna lekker doorzakken in de mancave aka de schuur.

21 likes

Vanmorgen echt fucking aso behandeld door een doktersassistente. Min of meer impulsief kort daarna een klacht ingediend. Ik ben nog steeds heel boos op die vrouw maar weet niet of een klacht nou echt nodig was geweest :expressionless:

1 like

De man van mijn moeder heeft ook barbecuen als Hobby en zit dan op internetfora enzo speciaal Amerikaanse producten te bespreken en te bestellen. Want Amerikanen weten wat lekker eten is zeker :nauseated_face:. Anyway mijn broertje en ik zitten dan zo van lolololol sukkel je zit op een bbq forum -high five- maar ik zit op dit forum en hij op een rugby reddit dus onze superioriteit is flinterdun.

21 likes

Vergelijk je ons nou met middelbare bbq mannen…

8 likes

Ik kan ieder moment de laatste cijfers van mijn bachelor terug krijgen en dus weten of ik ben afgestudeerd, maar het kan net zo goed nog een week duren en ik krijg echt minstens 3 keer per dag de vraag of ik al meer weet. Snap dat het allemaal goed bedoeld is maar ik vind het zelf al irritant genoeg en het is niet alsof ik het niet zou laten weten als ik het wist???

4 likes

Ik ben voor het eerst buiten Europa op vakantie en het is zo leuk en verwonder me echt over hoe mooi de natuur en cultuur hier is.

14 likes