Het lijkt wel ieder jaar erger te worden.
Komen ze niet van de groenbak oid?
Ik heb geen last van vliegen. Heb wel een hordeur en horren, maar buiten ook geen last. Ik heb wel een strikt regime met mijn groenbak na vorige zomer.
Ben gister gedumpt, en ben er echt kapot van en snap het ook gewoon niet. Want een paar minuten ervoor zei die nog dat ie me zo leuk vond, en de dag ervoor dat ie van me hield. Regelde dinsdag nog vrij voor me zodat ie mee naar het ziekenhuis kon en dan dit En vermoed ook niet dat het goedkomt
Ah wat naar, zeker als hij daarvoor nog zulke dingen zei! Heeft hij ook een reden gegeven? In ieder geval sterkte!
Wat naar vooral omdat het zo onverwacht is. Virtual hug en sterkte in ieder geval!
Thanks Nja hij zei dat hij geen oplossing wist en hij het niet meer kon. we beide iets anders willen in het leven?!? En dat ik te veel zeurde nja wat wil je als ie al een maand super afstandelijk doet en hij maar blijft aangeven dat er niets is…
Ik kreeg ook echt niets uit hem, een oplossing had ik maar daar gaf hij geen gehoor aan.
Heb volgende maand nog een concert met hem en zijn ouders en in oktober een vakantie met hem en zijn oudere
Ughhh hier kan ik dus echt heel slecht tegen haha. Eergisteren stond ik bij de Zara in de rij en er stonden echt iets van 10 mensen (ja Sale publiek) komt er een stoere jonge griet van 17 ofzo ff vanaf de zijkant zo helemaal vooraan staan. En ik stond redelijk ver in de rij en ik zei lekker hard 'meid, heb je de rij gezien? ’ zegt ze ‘oh had niet gezien dat er een rij stond’ haahahahaha ?
doeii sorry maar dan ben ik echt een bitch.
Iemand heeft haar bachelor vandaag gehaald en die iemand ben ik
Woehoe! Gefeliciteerd iemand!! (sorry flauw)
Ik heb die Hema tompoes nog nooit gehaald maar ben wel volgende week jarig.
Loop je dan echt zo naar de bakafdeling van HALLO IK BEN JARIG GEEF ME EEN TOMPOES? Ik vind het echt een mooi iets dat je dat gewoon kan krijgen gratis maar ik vind het te ongemakkelijk denk ik. Kennelijk krijg je bij de appie een reep chocola. Kwam ik achter toen ik op Mn verjaardag bij de counter Mn id moest laten zien voor sigaretten, maar dat zou ik ook nooit mezelf vragen.
Zie wel vaker gratis verjaardagsdingen maar ik kan de cringe van het vragen niet aan, terwijl ik normaal best wel schijt heb vind ik het heel erg als mensen me zo’n vrager vinden.
woohoo gefeliciteerd!
Ik krijg een mailtje. Daarmee kun je ‘m ophalen.
Ik liet op mn verjaardag mn bodyshop pas zien. En die vrouw zei keidroog je hebt een cadeau bon voor je verjaardag. En ik zo ja weet ik sla maar aan. Pas op t einde zei ze omg dat is vandaag gefeliciteeerd haha.
Ja bij veel restaurants ook, maar vind dat echt Awkward.
misschien omdat ik nooit een sterk “het is mijn speciale dag” gevoel heb. Maar ga wel ff kijken of ik me in kan schrijven voor de tompoes Haha
Huh wil je geen tompouce dan AT YOUR BIRTHDAY DINNER?
Ik ben in het natuurmuseum in Tilburg en het is echt heeeel leuk. Echt een aanrader voor als je nog niks hebt gepland!
We kunnen ‘m samen ophalen volgende week. Is minder zielig
Zijn jullie op de zelfde dag jarig? Anders moeten jullie er 1 delen. Dat maakt het juist zielig haha