Hahaha zo grappig. Bij mijn oma zit ook op een dementie afdeling en een dementerende man zegt altijd tegen mijn moeder: “GOH, méid! Ik dacht dat je dood was!” Ook echt alleen bij mijn moeder en niet bij mij, m’n zus of vader als we er in ons eentje heengaan hahaha. En ook elke keer als die man mijn moeder ziet :")
Er moest iemand eerder weg op mn werk. Heb me net niet smekend op zijn lichaam geworpen of ik het mocht zijn. Lekker een avondje videolanden in bed
Jouw vader is mijn vader. Hij vraagt me ook vaak waarom ik geen youtuber wordt.
Oh heerlijk, dat soort gestolen uurtjes!
Oh!!! Ja die vraag is al vaak langsgekomen. Dit zijn trouwens al zijn boek-ideeën:
Een liefdesverhaal… IN DE GESCHIEDENIS
Een detective… IN DE GESCHIEDENIS
Einde
Waarom ben ik in de zomer zo tering verkouden. Echt klote gewoon, krijg amper lucht.
Ik ook, alles zit dicht, zelfs mijn oren.
Oh dat is helemaal klote!
“Jij bent zeker zo iemand die een dag van tevoren al haar kleren klaar legt”
Heb maar niet gezegd dat ik op zondag voor de hele week m’n brood smeer en 's avonds al het koffiezetapparaat klaarzet.
Ik vond net nog een pak hazelnootflorentines van de Lidl kerst en die zijn zo zo zo lekker. Komend jaar nog meer pakken inslaan.
Ik heb net een review achtergelaten op thuisbezorgd, alleen ik dacht dat ik anoniem had aangevinkt, maar er is blijkbaar iets niet goed gegaan, want nu staat er m’n voor en achternaam. Hoe kan ik dit verwijderen? Iemand die het weet?
Voor de hele week??? Vries je dat dan in?
Yup. Smeer alles en gooi het dan, in porties, in de vriezer.
zeven minuten en 12 florentines later : ik ben misselijk
Afgelopen woensdag een nieuwe auto gekocht, zijn er vannacht/vandaag 2 banden gestolen.
Kan wel janken.
Wat vreselijk. Er is niks meer veilig lijkt het
Ik ga morgen tuktuk racen.
Ik voel me zo down door een ruzie met mn vriend, wat volledig mijn eigen schuld is. Echt pffff. Moet echt even afleiding zoeken.
Huh hoe smeer je je brood dan voor een week? In de vriezer ofzo?
Wat naar. Ga echt slecht op het idee van een teek in een navel. Sowieso dingen in je navel maar die combi had ik nooit over nagedacht tot nu