Wat je even kwijt wil #24

Maar wat is nu 12 uur extra bij zoiets belangrijks? Ik zou echt - voor zover dat mogelijk is - in dit geval naar je gevoel luisteren en niet naar wat je hoofd zegt. Spijt dat je gegaan bent zul je hoogstwaarschijnlijk niet krijgen, terwijl de kans me best groot lijkt dat je spijt krijgt omdat je niet gegaan bent.

3 likes

Nou ja in eerste instantie schreef ze zelf dat haar gevoel zei teruggaan en haar verstand blijven, dat is dan toch een dilemma dat ze hier voorlegt?

Ah bah wat eng man :weary: ik haat pratende kleine kinderen

13 likes

Volgens mij bij de eerste prolongatie na je verjaardag

Ik mag mezelf tijdens deze sale flink spoilen. Wedden dat ik nu niks vindā€¦

1 like

Opzich wel prima gewerkt net, lekker dubbel betaald. En morgen voor het eerst sinds eeuwen een keer op maandag vrij!

2 likes

Sorry, geen cavia, maar moest het toch even kwijt.

Mijn oma van 93 heeft vanmorgen haar heup gebroken en ligt in het ziekenhuis.
Ik wist het nog niet en kreeg net wat berichten van mijn vader met een foto van mijn oma. Leek net of ze overleden was dus ik schrok me rot. ā€œGelukkigā€ is het dus de heup en is ze al geopereerd en weer wakker en helemaal bij. Maar het maakt toch weer duidelijk dat het elk moment afgelopen kan zijn. Weet ik wel, maar daar denk je natuurlijk niet constant aan.

2 likes

Er zit hier een moeder achter de buggy op dr mobiel spelletjes te spelen. En t kind loopt boos te schreeuwen omdat ze zich verveeld/geen aandacht krijgt. Wil dr bijna wat liefde geven

1 like

Ongevraagd adviesvoor zolang ze opgenomen is: zorg dat der dag/nachtritme bewaakt wordt. Neem herkenbare spulletjes van thuis mee en een foto van de familie of iets en zorg dat ze de klok goed kan zien. Die oudjes kunnen nog zo een naklap krijgen.

5 likes

Ah die reclame met allemaal voetbalvrouwen. Dat vind ik echt leuk aan het wk vrouwen, dat het ineens hip is om aan vrouwen te denken. Nu hopen dat het doorzet.

3 likes

Heb voor ā‚¬60 vier kledingstukken besteld via UW, ben echt benieuwd! Tweedehands shoppen is zo chill en makkelijk

4 likes

Aah jammer dat duurt nog een paar maanden.

Ik heb eten besteld en het was teleurstellend. Nu heb ik spijt dat ik niet gewoon mac heb besteld en twijfel ik of ik dat alsnog zal doen.

3 likes

Ik heb een (vrij sarcastisch) artikel/opiniestuk/column-achtig artikel geschreven over lichaamshaar bij vrouwen. Ik blog zelf, maar het lijkt me leuker om het naar een site op te sturen. Het is niet echt geschikt voor een krant. Weten jullie misschien een leuke, wellicht ook wat feministische site voor een jonge doelgroep?

Misschien een magazine!

1 like

Vileine is misschien wel leuk om naar op te sturen!

1 like

Had net met mijn vader afgesproken, en elke keer komt hij weer met ā€˜ideeen voor mijn volgende boekā€™ en ā€˜je moet een blog beginnen want zo is HuffPo ook begonnenā€™ :joy:. Hij kan zich gewoon niet voorstellen dat de wereld niet zit te wachten op zijn megagetalenteerde dochter. Zo schattig, zo onwaar.

15 likes

Een dementerende cliƫnt van 94 riep mij bij haar straks omdat ze iets wilde vragen. Fluistert ze zachtjes in mn oor dat ze denkt dat ze ongesteld is geworden en of ik een maandverbandje voor haar te leen heb. Hahah, zo schattig

46 likes

Mee eens maar bestellen houdt ook in dat ik wƩƩr vijf trappen af moet naar de voordeur. Dus heb uit luiheid maar vanille yoghurt met koffiehagelslag gepakt.

3 likes

Thanks, goeie inderdaad!