Wat je even kwijt wil #24

Samenvatting

prima gratis broodje was het + ijsje maar die had ik half afgelikt al op de foto gezet dus laat maar.

Edit: dit voelt trouwens vet spannend, een foto plaatsen. Terwijl er precies niks persoonlijks te zien is :’)
(Wil hem BTW als in een spoiler doen maar op mijn telefoon werkt dat niet, zie die knop nergens)

4 likes

Huh maar welk beleg dan?

Mijn dag na het greys anatomy drama:

• Tijdens het boodschappen doen in de supermarkt een forummer tegengekomen @fiooltjes
  • 14 km gefietst om bij mn vaders vrijwiligerswerk te kijken
  • Door naar mn beste vriendin, hele middag gechilld.
  • 14 km teruggefietst.

Moest dit fietsen een keer doen (ook alleen) om te vertrouwen op mezelf dat mn lichaam hier wel weer toe in staat is. En dat ik best iets alleen kan.

#trotsopmezelf :see_no_evil:

37 likes

Yup. Smeer alles en gooi het dan, in porties, in de vriezer.

Tong :blush:…mm…

2 likes

Dit keer vegetarische filet americain. Soms ook groente/fruit spread

Door jouw post heb ik mijn kleren voor morgen klaar gelegd! Brood neem ik niet mee dusja haha. Het voelt wel als succesfull adulting en hopelijk ben ik blij als morgen om 6;00 de wekker gaat en ik niet hoef te haasten

3 likes

Ga 9 van de 1 keer met OV naar het werk.
Maar al het geregel, en die extra kosten :sob:

Volgens mij snapt het bol.com algoritme niks meer van mij. Nu op mijn verlanglijstje: een vibrator, twee theepotten, een koolmonoxidemelder en een zakmes.

37 likes

Goed bezig! Flink stuk gefietst ook :sunglasses:

1 like

Het mes? Is voor varen + kamperen. Best braaf dus :stuck_out_tongue_winking_eye:

Met de theepot daarentegen ga ik iemand doodslaan.

25 likes

Wow dit is echt een slim idee, is het dan ontdooit rond 10.00 of haal je het savonds eruit?

Ik durf te zweren dat ik gewoon mijn doucheputje ruik op dit moment.
Morgen toch even maar even schoonmaken.

Is een overstap van 1,5 uur in Frankfurt genoeg of zou je dat niet redden? :thinking:

Ervan uitgaande dat je geen vertraging op je eerste vlucht hebt is dat absoluut voldoende.

1 like

Ja, ik denk dat je daar ook wel genoeg aan hebt. Is het al bekend waar de reis naar toe gaat :grin:

1 like

Ik doe dit ook, als ik het rond 7 uur uit de vriezer haal is het om 12 uur kamertemperatuur (maar niet klef warm zoals brood dat je ‘s ochtends gesmeerd hebt). Ligt er ook wel een beetje aan of je 12 boterhammen in een massief blok invriest of 2 bammetjes naast elkaar in een zakje.

1 like

Nou afgelopen vrijdag besloten dat het toch echt Griekenland zou worden maar nu word het toch weer Los Angeles :joy: maar we hebben dan die overstap en vroegen ons af of dat haalbaar is

4 likes

Denk dat dat wel te doen is hoor, als zij je koffer regelen sowieso.

1 like

Haha eerst boeken dan weet je zeker dat dat het wordt. Maar je hebt wel genoeg aan die 1,5 uur hoor. Wanneer gaan jullie? Ben benieuwd wat je van Los Angeles vindt…lijkt me ook leuk om een keer gezien te hebben.