Ik krijg bijna medelijden met je.
Oh bah ze hebben waarschijnlijk het lichaam van het vermiste meisje gevonden in het water
Vroeger maakte ik altijd gemene grapjes tegen mijn vader omdat hij 3 weken lang elke dag de Tour de France wilde kijken. En dat hij ging mokken als hij het niet kon zien.
Maar als ik nu zie dat de Tour op tv is, vind ik het echt leuk dat ik meteen aan mijn vader moet denken. Word er helemaal nostalgisch van.
Ik word net gevraagd om op 7 of 8 september mee te lopen in mode show tijdens herfstfair in Beekbergen. Lopen op de planken als iedereen naar je kijkt. Eng maar ook gezellig.
Ik heb een muggenbult op mijn teen. Waarom zou je als mug daar willen prikken? Ik snap dijen en bovenarmen, maar mijn teen???
@floreales @ElizabethGilbert @Nidorina @anon42289517 @Twijfelaar @Otzi @Falafel
Ik ben echt super close met haar, altijd al geweest! Ik wil haar herinneren zoals ze was, heb mān andere oma 2 dagen voor ze overleed gezien en ik vond dat zooooo akelig. Leek helemaal niet meer op oma.
En idd als het nu 6-10 vliegen was okĆ© maar 23uā¦ ik ben nog tot Maart in NZ en hoop eigenlijk een sponsorship te krijgen zodat ik kan blijven. En anders ga ik naar AustraliĆ«!
Een jaar is nog lang, maar denk dat jullie het ook wel hebben meegemaakt dat als er eenmaal echt geen vooruitzicht meer is het heeeeel snel gaat.
Ik āgunā het oudjes zo erg dat ze in hun slaap overlijden (net zoals opa op zn 89e) en niet terwijl ze 80 zijn dit nog allemaal moeten meemaken.
Ik heb al paar kaarsjes aangestoken in het kerkje hier, dat ze geen erge pijnen mag krijgen.
Denk je niet dat je spijt krijgt als je niet gaat? Omdat ze nu nog leeft en nog niet doodziek op bed ligt?
Ja dat is het lastige.
Heb mān moeder net eens geappt om te vragen hoe en wat en of ze daar zijn, kan ik even FaceTimen.
Weet iemand of je autoverzekering automatisch minder wordt als je jarig bent geweest? Of werkt dat niet en alleen met schadevrije jaren? Als ik namelijk nu mijn gegevens invul, is de verzekering bijna 5 euro goedkoper per maand.
Eerlijk, als je echt zo close met haar bent zou ik je zeggen te gaan. Ze is nog niet dood, je hebt nu een kans die je nooit meer krijgt. Nieuw Zeeland en Australiƫ gaan niet weg. Ja het is een lange vlucht, maar het is wel je oma.
En haar herrineren zoals ze was, is leuk, maar tegelijkertijd is het wel jouw oma die een ontzettende moeilijke tijd doormaakt en gewoon steun nodig heeft.
Je moet het uiteraard zelf weten, maar persoonlijk zou het een uitgemaakte zaak zijn voor mij.
Is er eventueel financieel iets te regelen met een reisverzekering oid?
Dit kind lijkt hier slechter in dan jij hoor! Wat een rotzak
Wat is dan het verschil met nu teruggaan en dan weer afscheid nemen, vergeleken bij het afscheid nemen wat ze al heeft gedaan toen ze een paar maanden geleden wegging? @Oprah kan moeilijk wachten tot haar oma overlijdt, voordat ze weer teruggaat naar NZ toch? Tenzij het ineens heel snel gaat, maar dat weet je nu niet.
@Oprah veel succes met je keuze. Er is geen goed of fout. En ik denk niet dat niet-gaan per se voor spijt gaat zorgen.
Wachten tot haar oma overlijdt zou ik het nou niet bepaald noemen. Genieten van de momenten die je samen nog kunt hebben, klinkt dan een stuk beter. Daar zou ik zelf mijn vakantie wel voor afbreken (en uitstellen).
Wat het verschil is? Redeneer even vanuit de oma ipv vanuit Oprah
Mag hopen dat als ik ooit hoor dat ik stervende ben en mijn familie dat weet dat ze me wel op komen zoeken, om nog een laatste keer bijeen te zijn, niet dat ze denken āach maar Leeuwenhart had ik de laatste keer al doei tegen gezegdā. Je hoeft geen maanden te blijven, maar je eigen familie bijstaan, bezoeken is toch niet te veel gevraagd.
Heb je de nieuwe bodypump al gedaan? Ik vanochtend voor het eerst en omg vond hem echt zwaar, mn benen stonden in de fik bij de lunges haha
Klinkt niet echt als iets dat je zou verwachten van zoān jing kind. Ik hou niet van het woord normaal, maar toch. Dit klinkt niet als normaal.
Je weet toch helemaal niet of haar oma zo redeneert? Oprah zal zelf het beste weten hoe haar oma en zij zelf in de situatie staan. Als zij neigt naar niet gaan dan vind ik het een beetje ongepast om nog even door te pushen met dat ze spijt gaat krijgen en dat het egoĆÆstisch is om niet te gaan.
Prima
Ik vind het ook gewoon bizar om niet terug te komen van je vakantie als je oma stervende is en als je dat op een forum zet dan reageer ik daar op.
Gaan we nou een hele discussie houden over iemands overleden oma. Wie denken jullie dat eij zijn het viva forum?