Wat je even kwijt wil #24

hahaha dat van de heroïne heb ik nog nooit gehoord, maar mijn studiegenoten en ik nemen het altijd mee uit NL. Gelukkig zijn we heel solidair met paracetamol, als iemand iets nodig heeft, zet hij het op facebook en zorgt iedereen dat diegene voorzien wordt.
Maar lastig is het wel! Ik moest er heel erg aan wennen dat het zo’n big deal is.

Mijn huisarts schreef me een keer ‘zware pijnstillers’ voor voor mijn rugpijn, bleek toen ik het ophaalde bij de apotheek gewoon paracetamol met coffeïne te zijn. Voelde me genept haha

4 likes

Ze willen zelf geloof ik geen huldiging als ze 2e worden…

1 like

Waar blijven die spierballen na alle bodypumplessen en home workouts? :weary:

Gaat via het GBA!

Daar ben ik het helemaal mee eens hoor! Normaal is het hele horeca straatje hier helemaal oranje hier, nu niks te bekennen.

1 like

Ik ga zo als een echte gierige tatta naar HEMA om punten om te wisselen in gratis eten.

4 likes

Update: zit al een tijdje in de UB, maar nu krijg ik die verdomde spellingcheck van word maar niet op Nederlands. Hij springt automatisch terug naar Engels. En dat doet die op mijn laptop en op mijn werk ook.

:expressionless:

Please help a word-n00b out. Wil mijn thesis inleveren.

Je kan dit doorgeven onder het kopje wijziging doorgeven, wonen en daarna mijn huurprijs veranderd.

Of is het ondertussen al gelukt?

Edit: zie inderdaad het heel onduidelijk staat en niet normaal te vinden is… je kan ook wijziging zoeken op mijn toeslagen als je huurprijs intikt kom je uiteindelijk uit op een stukje waar je aan kan geven dat je huur veranderd

1 like

De huldiging toen de dames het EK wonnen was wel vrij uitgebreid toch? Dus ik verwacht wel weer minstens zoiets

Ahh nee iemand heeft de krukken weer terug aan de bar gezet waardoor hele belanda families blijven hangen… optyfen gauw

1 like

Ik kreeg een mailtje van een “do not reply” adres en om een of andere reden associeer ik dat direct met DUO. Het onderwerp was “terugbetaling” en ik was even onder de indruk dat DUO mn schuld terugbetaalt in plaats van ik.

Maar helaas. Was van myprotein. So close :disappointed_relieved:

9 likes

Ik heb hier wel huizen/straten gespot met allemaal oranje vlaggetjes enz. 2 van mijn bovenburen hebben hun hele balkon ook volgehangen.

Binnenkort ben ik 5 jaar samen met m’n vriend dus willen iets speciaals doen. Hebben jullie leuke ideeën?
We dachten misschien een lang weekend weg, in Nederland, Duitsland of wellicht vliegen? Hebben jullie aanraders? En mooie romantische hotels in Nederland?

Tekst selecteren en dan de taal aanpassen. Dan de spelcheck.

1 like

Al naar een Waddeneiland gekeken?

Wow dat bleek de truc! Thanks!

Als ik je digitaal een taartje op kon sturen, had ik het gedaan.

1 like

Thank you!

Dit klinkt als een klus voor @anon42392789

1 like

Toen wij 5 jaar samen waren nam mijn vriend mij mee naar een sterrenrestaurant. Echt een hele gave beleving! Maar wij houden dan ook wel heel erg van uiteten gaan.

Fijn dat je scriptie af is!!

1 like