Wat je even kwijt wil #24

Mijn vriend is vandaag jarig en hij zei steeds dat hij niks wilde hebben. Dus had ik een kartonnen bordje gemaakt met daarop geschreven ‘helemaal niks!’ en ingepakt. Toen hij het uitpakte keek hij een beetje teleurgesteld hahaha.

33 likes

Ik zou dit best kut vinden om te krijgen ook. Niet omdat je iets verwacht of wil als je zegt van niet, maar het lijkt een cadeau en voelt dan als een soort diss (wauw ik kan geen beter woord verzinnen. Is dat met 2 s’en?). Wat zei hij? :grin:

4 likes

Ja, is ook zo. Alleen ik vind rietjes zo makkelijk te vervangen voor niet plastic. Dat is, in mijn ogen, wel het minste wat je kan doen. Dus als een bedrijf (horeca inderdaad) dan nog plastic rietjes heeft vind ik dat stom.

Maar zeker geen reden om daar niet te gaan werken maar ga wel aankaarten of het anders kan.

Jaaa natuurlijk :heart:

1 like

Hij moest ook wel lachen, maar ik had ook nog 2 echte cadeaus.

13 likes

Ja, al meerdere keren. Werkte nog gewoon daarna.

1 like

Dit klinkt echt als een kutochtend.
Knuffel :heart::heart::heart:

1 like

Ja ik ook en hij deed het nog haha

1 like

Hoe geef je door dat je verhuisd bent voor je huurtoeslag?
Want ik krijg alleen maar dit:
Verhuist u naar een (andere) huurwoning?
Hebt u huurtoeslag en wilt u de huur voor uw nieuwe adres doorgeven? Of wilt u voor het eerst huurtoeslag aanvragen? Kijk dan eerst bij Mijn huishouden of wij uw nieuwe adres al van uw gemeente hebben doorgekregen. Pas daarna kunt u een aanvraag doen of een wijziging doorgeven voor uw nieuwe adres.

Of moet je dan een nieuwe aanvraag doen?

Ja maar ik snap niet waar ik die wijziging moet doorgeven op die site…

Mijn nieuwe adres staat daar al wel. Maar ik moet ergens doorgeven wat mijn nieuwe huur is er staat nu bij huurtoeslag ook dat ik de rest van het jaar 0 euro krijg omdat de gegevens niet compleet zijn.

Het is bijna 1 uur, ik zit aan Mn derde pita gyros van de dag :ok_hand:t3:

33 likes

Trots op jou lekkere souvlaki van me

2 likes

Je snapt dat pita gyros een ruime term is voor wat voorn afgrijselijks ik naar binnen werk, maar efcharisto (in bassie accent)

9 likes

Als er maar geen sperzibonrn bij zitten

6 likes

Ik vind jullie zo grappig samen @Zemraluani, heeerlijk

2 likes

Ik moet over anderhalfuur weg en zit nu een beetje rusteloos thuis te wachten. Heb ook niet echt zin om een serie te starten ofzo.

Dit heb ik ook zo vaak he (as we speak ook). Heel irritant. Ik spreek daarom ook liever in de ochtend of avond af

1 like

Ja ik normaal ook. Maar ik moet nou werken om 16:00 en dat is zo een kuttijd.

Ooh ja. En werken is dan nog rotter, dan dat je iets met vrienden afspreekt ofzo