Wat je even kwijt wil #24

Ik was niet zo ver weg maar ik heb ook een soortgelijke ervaring en dat familielid vertelde me toen ook om te blijven waar ik was, ook omdat hij liever wilde dat ik hem herinnerde zoals hij was en niet zo ziek. Je moet je eigen hart volgen! Maar je bent niet verplicht erheen te gaan. Sterkte <3

2 likes

Ik ben bij sporten in de kleedkamer. Twee dames die met elkaar praten gaan douchen. Praten ze onder het douchen gewoon door. Van de ene douche naar de andere.

Wat een rotsituatie :disappointed: Ik snap dat dit een groot dilemma is. Want nieuw Zeeland is natuurlijk best een eind weg en het is idd niet niks om even op en beer te gaan. Was je heel hecht met haar? Want in dat geval is mijn persoonlijke ervaring wel dat je er misschien spijt van krijgt als je haar niet meer ziet. Toen mijn oma overleed kon ik alleen nog maar denken aan alle keren dat ik niet bij haar ben langs geweest, en alle dingen die ik niet meer heb gedaan met haar. En dat zat me toen wel echt heel zwaar. De nacht voordat ze stierf was ik nog naar haar toegegaan en heb ik haar alles kunnen vertellen waar ik mee zat en hoeveel ik van haar hield en hoeveel ze voor mij betekent heeft. Dat moment heeft mij ergens zoveel rust gegeven omdat ik wist dat ze wist hoe belangrijk ze voor mij was. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee wil zeggen, want ik wil je zeker niet dwingen tot een bepaalde keuze, maar ik hoop dat je er geen spijt van gaat krijgen, want dat heb ik toen wel heeel erg gevoeld, en juist dat laatste moment gaf me wat rust. Dus misschien dat dit voor jou ook zo is :heart: Echt heel veel sterkte, het is echt een rotsituatie waar je in zit

4 likes

Ik hoop ook op een snelle terugkeer. Het is online wel ergens te streamen maar die medische termen + het tempo af en toe zorgt er toch voor dat ik de ondertiteling fijn vind. Dit is wat Videoland er destijds zelf over zei:

2 likes

Ik ben strontverkouden, belabberd geslapen en morgen moet ik weer werken. Ik werk in de zorg en hoef morgen maar 4 uurtjesā€¦ twijfel of ik mij ziek moet melden of niet, ene kant voelt dat zo stom voor een verkoudheid andere kant voel ik mij gewoon ook echt belabberd.

Zegt de een tegen de ander: Waarom sta je met een paraplu onder de douche? Zegt de ander: ā€œIk ben mā€™n handdoek vergeten!ā€

:upside_down_face:

27 likes

Ik vond het grappig, meer niet

image

4 likes

Vooropgesteld: je moet niks natuurlijk, wat je vriendinnen zeggen. Maar als ik het goed gelezen heb, was de levensverwachting tussen een maand en een jaar toch? Je kunt het even aankijken en mocht de situatie ineens heel erg verslechteren, dan alsnog besluiten om toch terug te komen als dat beter zou voelen. Ik zou vooral je eigen gevoel volgen, er is inderdaad geen goed of fout.

1 like

Is niet echt heel veilig he, als je fietsers aan het tellen bent ipv op de weg letten.

Ben blij dat het tellen je bezig heeft gehouden en dat je niet tijdens het forummen tegen een lantarenpaal aan bent gefietst

1 like

Spotify: ā€œHoud de vibe op gangā€
eerste aangeraden afspeellijst ā€˜Life Sucksā€™

thanks spotify

44 likes

Ik wil eigenlijk voetbal kijken ergens met wat mensen maar de animo is afwezig.

Weet iemand hoe je de lay-out van word-documenten hetzelfde krijgt op een mac en Windows?

Ik moet mijn thesis perse in .docx inleveren, maar heb een mac, dus dan klopt dat hele document niet meer wanneer je hem op een Windows pc opent.

Ik kan natuurlijk naar de UB fietsen om hem daar in te leveren, maar ik ben lui vandaag en hoop op een snellere oplossing :stuck_out_tongue:

Ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik. Heb de wasverzachter in het verkeerde vakje van de wasmachine gegooid :woman_facepalming:t3:

1 like

Even zeiken hoor.

Ik heb een enorme kater maar de schoonmaakster komt zo dus ik moest wel opstaan want anders komt ze naast Mn end stofzuigen. Ik heb met lenzen ingeslapen en nu zijn Mn ogen gollem, de tv staat in de serre en het is hier veel te licht. Mn tandpasta is te sterk waardoor de koffie niet smaakt en ik weet niet wanneer de schoonmaakster nou komt maar wilde eigenlijk een dikke croque maken maar ik maak dan een enorme zooi en das weer onhandig als zij de keuken komt doen.

Ik wil gewoon in een donkere grot zitten, zonder mensen die langskomen.

8 likes

Ja wacht maar tot de mannen een keer moeten voetballen, dan staan alle kroegen weer vol. Hier ook niemand, zit ook bij di papi en di mami vanmiddag.

Mijn moeder heeft jarenlang het wasmiddel in het verkeerde bakje gegooid. Totdat ik een blik op de wasmachine worp en zei dat het verkeerd. Maar we hebben er nooit iets van gemerkt eigenlijk.

2 likes

Ja ik ga ook maar bij Mn ouders kijken, gister iedereen gevraagd of ze wilden kijken maar niemand vind het leuk.

Zeiden ze ā€œanders gaan we naar de filmā€, maar jongens dat vroeg ik niet. Ik wil de wedstrijd zien, Maargoed ergens vind ik het ook wel chill om gewoon rustig te kijken maar wel jammer ergens dat er iig bij mijn vrienden nul animo is.

Aah yes sta met het leukste team vandaag. Beetje jammer dat er een workshop is dan kunnen we niet door de boutique rennen.