Wat je even kwijt wil #24

Ik kom net thuis van uitgaan en heb nog een tijdje staan lullen met mn buren die al wakker zijn

Goed verhaal

5 likes

Wat een ontzettende rot situatie en moeilijke keuze zeg. Verdrietig van je oma! :frowning: Wat zeggen andere familieleden of misschien je ouder(s)?

1 like

Wat heftig!
Je hoeft natuurlijk niet vandaag te beslissen, maar je gevoel hierin lijkt me belangrijker dan wat je hoofd zegt :heart::kissing_heart:

1 like

Wat verdrietig. Ik zat zelf ook in het buitenland voor langere tijd toen mijn opa overleed. Ik ben toen wel teruggegaan voor de begrafenis en ben blij dat ik dat heb gedaan. Het was fijn om afscheid te kunnen nemen. Maar ik ken ook iemand in zoā€™n situatie als die van jou, en hij is toen gebleven. Hij had dat ook met zijn oma zo afgesproken.

Als ik je advies mag geven zou ik vooral zeggen volg je gevoel en doe wat goed voelt voor jou. Sterkte met de situatie en het maken van een keuze.

3 likes

Ik vind dit om een of andere reden zoā€™n leuke post. Klinkt als hele leuke dynamiek tussen jullie :smiling_face_with_three_hearts:

Is het niet handiger om dit in het datetopic te delen? Anders raakt het zo verspreid en daar kent iedereen je verhaal.

3 likes

Ik ga echt huilen. Ben verdmme in het 4e seizoen van greys anatomy op videoland. Dacht de hele vakantie te bingen, haalt die k u t videoland het eraf :sob::sob::sob::sob:

Ja ik ben ooit gestrand in het 11e seizoen en dacht gisteren: laat ik het weer oppakken, gaat het ook van Ziggo af :frowning:

1 like

Kun je het nergens anders kijken? Online misschien? Echt stom.

Ben al aan het zoeken inderdaadā€¦ :frowning:
Ik hoop hetā€¦

Gelukkig had ik nog een paar andere series op mn to do list staan. En dan ga ik maar meer lezenšŸ˜

Maar goed blijft kut

Ik hoop dat het over een paar maanden weer op videoland komt en dan pak ik het weer opā€¦ of nietā€¦

Heb dit een paar jaar geleden ook met lost gehadā€¦

Het stond bij ziggo ook er op en ook vandaag er af gehaald. Komt meestal weer terug wanneer het nieuwe seizoen begint! (Januari dus)

1 like

OkƩ thanks! Ik hoop het :+1:

1 like

Heb je een abo op de bieb? Daar heb ik alle seizoenen kunnen kijken.

Edit: hoewel, niet alle dvdā€™s waren nog helemaal gaaf. Zo miste ik wel wat cruciale afleveringen :no_mouth:

1 like

Wij waren net aan het einde van seizoen 3ā€¦ gelukkig heb ik t/m seizoen 11 ook ergens de dvdā€™s liggen. Even zoeken vanavond.

Ik heb een kater. Waarom dacht ik dat ik na bijna een jaar niet drinken, onbeperkt bier kan drinken? Was echt een goed ideeā€¦
@Luzarl vond het super leuk dat je zo spontaan reageerde!

4 likes

@Grey @Lentex @GroenTakje
:heart::heart::heart:

Ja mā€™n broertjes vertelde het, denk dat mā€™n ouders bang zijn dat ik hier super verdrietig alleen zit te wezen dus daarom nog niks verteld hebben.
Zooooo fucking lastig!!!

Merendeel vd vriendinnen zeggen; je moet terug komen, maar zij zitten niet hier. Het is niet dat ik even op en neer kan komen.
Mā€™n nichtje zegt; blijf daar, je hebt al afscheid genomen en het is goed zo. Kunnen altijd Skype gebruiken tijdens de begrafenis.

Klinkt misschien super hard maar ben het wel met haar eens.

Keep ya posted, ga eens met mā€™n ouders bellen.

5 likes

Het nieuwe seizoen begint idd 26 september, maar in Nederland wordt dat pas vanaf januari uitgezonden. En dan komt het meestal weer op videoland/ziggo/kpn.

2 likes

Wat anderen ook zullen adviseren, ik denk niet dat er een ā€˜goedā€™ of ā€˜foutā€™ is in deze situatie. Probeer er samen met je familie achter te komen welke behoefte er is. Hoelang ben jij nog weg dan trouwens?

2 likes

Wat een verdrietig nieuws. En zo lastig omdat je niet even op en neer kan.

Heb je al in de voorwaarden van je reisverzekering gekeken?

1 like

Ik had gister met iemand afgesproken om de stad in te gaan, maar die zei 's ochtends af vanwege moeheid. Dus toen ben ik maar alleen gegaan. Ik zou vanmorgen misschien gaan sporten met een vriend van me, maar hij moest toch voetballen. Dus toen ben ik ook maar alleen gegaan. Wat is dit, waarom kan niemand :cry: