Wat je even kwijt wil #24

sinds 2 maanden is het dus uit met de jongen die ik leuk vind (vanwege verschillen in kinderwens) maar de afgelopen 2 maanden hebben we nog dagelijks gepraat en ook nog 1 weekend afgesproken
Maar vandaag heb ik hem gebeld en alles gestopt, nummer verwijderd, social media ontvolgd… stom :disappointed:

maargoed

vanavond wel lekker wat wezen drinken met vriendinnen en morgen aan m’n scriptie :sunny::sunny::sunny: nu ff kut maar hopelijk wat beter over 2 maanden

4 likes

ah kut, heb je voor het laatst contact gehad via whatsapp?

ik heb echt een terror avond gehad op werk. gelukkig alleen morgen nog en dan een weekje vrij pff. ben er aan toe

Ga je op vakantie of iets leuks doen tijdens je vrije dagen?

Bij m’n (bijna) nieuwe baan hebben ze dus plastic rietjes en ik vind dat bijna een reden om er niet te gaan werken.

Maar het is verder heel leuk dus ga gewoon opperen of ze misschien kunnen overstappen op rietjes van karton / papier.

1 like

omg ik haat appen soms zo he :stuck_out_tongue: gewoon altijd multi interpretabel. maar ik vraag me wel af waarom je niet gewoon nog ff checkt of het door gaat? voor je eigen gemoedsrust. Of speelt hier ~trots~ ook mee?

Ja het is verdrietig, maar was me er al een tijd op aan het voorbereiden. Er komt toch niets van! Ik was een weekje op tinder maar dat was allemaal kut dus toen maar weer verwijderd. Ga maar gewoon even op m’n afstuderen focussen (2 maanden), daarna zie ik wel (wss terug op tinder haha lol)

ja heb wat leuks dingen op de planning staan! is meer een soort extra vakantie want het hotel waar ik werk gaat een week dicht. na volgende week moet ik nog 4 dagen werken en dan ga ik zelf echt op vakantie :smiley:

2 likes

Hahaha ja die stalen dingen zijn alleen handig voor privégebruik :joy:

1 like

Waarschijnlijk zal ik morgenavond alsnog wel appen of het doorgaat hoor. Weet niet of het trots is, maar heb ook zoiets van als hij niet eens aan mij of de date denkt en ik niks van hem hoor, waarom zou ik er dan zelf achteraan gaan? Laat maar hoor dan.

Ooh mijn hart… het is 02.21 en er kwam net een bewoner uit bed -bijna 100 jaar oud- ze had last van haar geweten, omdat ze vlees eet. Nu wil ze vanaf vandaag toch vegetarisch gaan eten! :heart::heart:

73 likes

Ik heb donderdag- en vrijdagnacht heel slecht geslapen dus ik wilde nu lekker vroeg naar bed. Maar ik moest net mn bed uit ivm iets. Wil ik eindelijk gaan slapen, laadt mn iphone niet meer op! Fucking irritant en zuur :frowning:

1 like

Ze zijn gestopt met chemo bij oma omdat haar lichaam het niet meer aan kan… nu is de levensverwachting 1 maand tot ‘n jaar.

Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen, ze heeft destijds gezegd dat ik niet hoefde terug te komen.
Zoooo lastig, m’n gevoel zegt even terug gaan maar m’n hoofd zegt; je blijft hier.

3 likes

We krijgen altijd broodjes op werk als je 's nachts werkt. En vandaag was het een bouwwerk van sla, kaas, nacho chips en mayo met heeeele dikke boterhammen. Heb een half uur gedaan over ongeveer 1/5 van die boterham en ben er nog misselijk van.

Maar! Mijn werkweek zit er eindelijk op, nu heb ik vrij tot maandagmiddag 16u. Yesss

6 likes

Ik val bijna in slaap :scream: weet niet wat ik kan gaan doen om wakker te blijven

1 like

Dit is mijn eerste dag op vakantie en aangezien ik niet kan slapen verheug ik me heeel erg op het hotelontbijt. Dat vind ik altijd een van de leukte dingen aan vakantie

9 likes

Omg echt slecht ik heb me net ziek gemeld op mijn werk. Deels omdat ik al 3 dagen niet geslapen maar ook omdat ik gewoon nog geirriteerd ben op mijn werk

3 likes

Lekker eten en kopje koffie

1 like

Heb chips gegeten met koffie haha. Daarna ben ik uit ellende maar alle BZN dvd’s gaan uitzoeken :roll_eyes:

1 like

Ik zou het echt lame vinden als hier mensen zinn die zichzelf en andere in gevaar brengen door te forummen op de fiets.

8 likes

Mijn kind staat helemaal los te gaan op Queen. Mission accomplished! :muscle:

20 likes