Wel fijn dat er zulke sociale controle is!
Voor haar is het een beetje dubbel. Ze is nog erg zelfstandig en vitaal voor haar leeftijd. En vaak komen mensen haar ook random eten brengen terwijl ze gewoon nog overal naartoe gaat en prima eten kookt. Ze durft dingen niet af te wijzen (past niet bij haar karakter en tijd waarin ze is opgegroeid) en ze voelt zich bezwaard dat mensen dat soort dingen voor haar doen. Ze is bang dat mensen haar vanwege haar leeftijd aanzien als zielig oud vrouwtje terwijl ze erg zelfstandig is en nog een actief sociaal leven heeft. Maar dat heeft ze ook bij sommige winkels dat mensen haar anders gaan behandelen vanwege haar leeftijd en dat vindt ze niet fijn. (Nog voordat ze haar pinpas trekt vragen of ze weet hoe het werkt, termen willen uitleggen in het Nederlands terwijl ze Engels prima beheerst).
Dat is wel lastig ja. Klinkt wel alsof het lief bedoelt is, maar ook raar dat ze dan niet even vragen of ze het Ć¼berhaupt wel wil
Ben tot 23u aan het niksen op het werk, zooooo saai
Ik erger me nog steeds aan die volwassen degelijke vrouw die een avocado van me heeft gejat aan de kassa en de appie daar niks aan heeft gedaan
Voor het eerst in mijn leven zowel beneden als boven gedweild.
En het zal mij niet verbazen als beneden voor het eerst in 2019 is en boven heb ik misschien in 2017 voor het laatst gedaanš
Huh!! Had jij die betaald al?
Zit ik half slaperig op de bank Netflix te kijken en fb tegelijk. Zet ik met mān slaperige hoofd mn adres in een fb comment. Krijg ik 5 min later een appje van mān jongste dochter dat ik heel lief ben maar dat het niet handig is om mān adres openbaar in fb te zetten. Ze legt me ook nog uit hoe ik de comment kan verwijderen. Big daughter is watching over me. Ik ga maar slapen.
Ik eet altijd eerst mijn favoriete smaken op van de vrieslollies en nu ligt mijn vriesvak vol met de minst lekkere smaken
Vriend: heel verhaal āā¦ en dan heb je op YouTube van die toteritosā¦ā
Ik: āvan die wat???ā
Hij bedoelde tutorials
Iemand had een racistische meme geplaatst in een whatsappgroep waarin ik zit en ik heb die persoon erop aangesproken dat die meme echt niet kon.
Normaal gesproken durf ik dat niet, maar ik ben blij dat ik het toch gedaan heb.
Wauw, wat zal ik doen met de ā¬0,01 aan creditrente op mijn bankrekening? Even voor zitten hoor
Sowieso rentenieren!
Ja
Ik zou het beleggen!
Huh maar als jij toch tegen de cassiere zegt dat je een avocado kwijt ben, op de bon staan er 2 en er ligt er maar 1 dan kun je toch een nieuwe pakken? Jij moet er toch niet de dupe van worden dat iemand anders iets jat.
Ahh ik ben jaloers. Er is een gezelschap in de Efteling geweest vandaag waar ik graag onderdeel van had uitgemaakt. Maar hey, wij gaan in het najaar.
Heb je het leuk gehad?
@enthusiasm kreeg ook een nieuwe, maar die vrouw is er niet op aangesproken en gewoon mee weggekomen (letterlijk dus ook).
Ja absoluut, overal plukjes
Heb zoveel trek in chips, maar niks in huis. Had mijn vriend naar de avondwinkel hier tegenover gestuurd, maar hij wilde niet gaan en ik zit zelf al in pyama.
Altijd als ik in de supermarkt ben denk ik: ānou ik zal maar beter geen chips halen, mag wel wat afvallen ten slotte!!ā En dan ās avonds thuis op de bank denk ik āhoe kun je nou geen chips in huis halen, is toch iets wat je eigenlijk altijd in de voorraadkast wilt hebben liggen!ā