Verklaart een hoop Misschien dat daarom ooit een klasgenoot panisch deed toen ik op een dag er 8 in mn mik gedouwd had
My god ik heb teveel gegeten
Zolang het maar lekker was. En hetzelfde, aan knoflookchips. Gelukkig hoef ik niet te scoren vanavond.
Ik ben nu een weekendje weg ( hotel +vlucht)) aan het uitzoeken, voor het einde van de maand, beetje betaalbare prijzen, specifieke tijden ( ivm dagdienst op de dag dat we weg willen gaan) en waarbij je met Ideal kan betalen aangezien ik geen creditcard heb
En dat terwijl m’n vriend op een festival is en ik dit dus allemaal zelf kan uitzoeken
Hebben jullie ook het idee dat je kat langer verhaart?
Er lijkt serieus geen einde aan te komen. Het verbaast mij dat die kat nog niet kaal is.
Verhaarde mn poes maar. Scheelt een hoop werk.
Precies mijn gedachte. Heb nu voor het eerst een afspraak gemaakt bij de trimsalon, omdat onze kat er zelf ook veel last van blijkt te hebben (lees: haarballen).
Ik heb net voor een prikkie vier prima eetkamer stoelen overgenomen. Per 2 achterop de fiets, nog net voor de regen binnen. Blij mee
Ik zag vandaag een oude vrouw met een rollator stelen bij de Jumbo en ik irriteer me er al de hele dag aan dat ik er niks van gezegd heb
Tjonge, dat is wel triest, oud en ook nog in een rollator. En dan schijnbaar zo weinig geld dat ze steelt. Dat ze voedsel steelt.
nee het waren blikjes cola, een fles port of sherry en een plantje
Mijn oma vertelde mij net dat ze laatst, toen het zo warm was, de gordijnen een dag dicht had gehouden. Dat een van de mensen in de rij huizen in paniek dacht dat ze was overleden. :’)
Nog triester, waarom zou ze dat stelen, zou ze alcoholist zijn? Klinkt als een sneu geval met een rollator.
Wat onaardig. Je weet toch helemaal niet wat iemands situatie is. Tuurlijk, stelen is niet oké maar jeetje, hoef je toch niet zo veroordelend over iemand te praten.
Sorry Lula, zo bedoel ik het helemaal niet. Het is echt niets als oordeel bedoeld, ik vind het gewoon zielig en triest dat iemand in die situatie kan zitten. Je hebt gelijk, er kunnen wel 1000 redenen zijn waarom ze een plantje en een fles alcohol en blikjes cola steelt.
Jij bent zo’n lieve, leuke tante. Als mama gaat dat helemaal goedkomen!
… Ik zou dat niet op jezelf betrekken, wrs had ze gewoon ff geen zin. Ligt niet aan jou.
Ik heb vandaag 2 uur opgepast, 8 uur gewerkt in de winkel over een uur naar mn andere werk tot 03:30. En dan heb ik deze week 49 uur gewerkt.