Haha super herkenbaar. Ik kreeg laatzt bij mijn piercibgs ook twee uilen stickers -> die kan ik natuurlijk niet weg gooien(Maar ook niet gebruiken). Er ligt hier ook al lang een keykord die ik kreeg bij mijn badge voor een beurs- >Kan ook ooit handig zijn(spoiler: nooit)
Wat een horrorshow, er staan beneden kinderen te zingen. Ik woon op de 26e etage, waarom hoor ik jullie nog! Ben echt vet chagrijnig vandaag, heb nog van 9 tot 1 even geslapen en zit nu als een dooie op de bank
IK BEN SINDS TWEE UUR VERLOOFD
Het aanzoek was perfect, de ring is fenomenaal maar bovenal ben ik heel gelukkig dat mijn partner straks mijn man wordt. Ik heb hem een avontuurlijk leven beloofd en dat zal wel lukken met m’n clumsiness. Never a dull day. We hebben een shitload aan problemen gehad, maar we zijn in donkere en lichte tijden blijven communiceren, dus ik denk dat dat veel goeds brengt voor onze toekomst
Zomer 2021 gaat het gebeuren!
Aaaah leuk!! Gefeliciteerd
Gefeliciteerd!
Ahwwww details!!! Wat leuk!!
Wat wilt u weten?
Het gebeurde in een bos in Limburg aan het eind van een romantische picknick, we waren helemaal afgezonderd.
We zijn vandaag precies 5.5 jaar en één dag samen hahaha ik ben zo getriggerd door die ene dag.
Waaauw gefeliciteerd zeg!!
Wat gaaaaf! Gefeliciteerd!
Zooooo leuk
Wow het regent en kan me niet herinneren wanneer het dat voor het laatst gedaan heeft?
Wat ik altijd deed met dit soort stickers is op mijn koffer plakken. Gelijk een herkenbare koffer en je hoeft de stickers niet weg te gooien.
Dilemma: indo halen of zelf koken
Ik had mn vader foto’s gestuurd van kaarten van mn klas waar complimenten opstonden. Stuurt hij terug: topper
aaaaaah
Van harte gefeliciteerd!
Helaas kon dat niet, want we gingen een dagje weg. Maar het viel uiteindelijk allemaal best mee, maar ben nu wel blij dat ze weer weg is
Ik word blij van jouw nichtje en je verhalen.
Ik ben echt verbaasd dat ze bij het Kruidvat in België geen paracetamol verkopen? Moet je daarvoor dus naar de apotheek, die uiteraard gesloten is in ‘t weekend. Dus ik ging googelen waarom dat is, kom ik bij een artikel uit dat Belgen paracetamol beschouwen als de voorloper van heroïne haha wtf :’)