Ahhhh dus nu tot het einde van de maand op water en brood? & heeft hij wel mooie planten uitgekozen?
Haha herkenbaar (maar dan ben ik de failliete partij)
Nee joh gewoon in de oven doen! Desnoods een paar minuten langer. Maar ze kunnen gewoon in de oven ontdooien⊠wat kan er nou gebeuren.
Mijn geld is ook op. Teveel planten gekocht deze week
Gelukkig hebben we hier de moestuin om van te eten.
Ik houd ervan hoe dit bericht al dan niet bewust op rijm is geschreven
Mocht je in arnhem aan het shoppen zijn hou je tas goed bij je er zijn 2 vrouwen mensen aan het zakken rollen en achter na aan het gaan.
Gisteren mijn gratis stroopwafels opgehaald
Wat lief dat je dat hier komt zeggen haha, ik vind het zo leuk om te bedenken dat FFâers dan denken âoh ik ga dit even op het forum zetten om mijn mede-FFâers te waarschuwenâ <3
Ik heb vandaag als ontbijt en lunch een halve taart op en gisteren een hele. Ben zo zo misselijk nu en voel me verschrikkelijk vanwege al de suiker. Ik ben duidelijk een emotie eter
@grace Ik heb nog een stuk taart over dus als je vriend wil kan ik het naar hem opsturen, dan heeft ie in ieder geval nog wat lekkers te eten
Er komt een nieuw seizoen van ranking the stars omg. I LOVE IT. Met als presentator natuurlijk Paul de Leeuw en ik hoop dat Richard Groenendijk er ook weer in zit. Die Gerda mag wel op de bank blijven zitten.
Mennnn Ik wil douchen want ik heb een stinkmasker in mijn haar maar de CV ketel geeft storing. Een oplossing is de CV bijvullen. Gedaan want dat kan ik. Nu geeft ie nog steeds die code, wat te veel lucht kan betekenen, maar ontluchten gaat niet ivm een lekkende radiatorknop waarvan ik niet weet hoe ik het moet fixen.
Sorry, zeikbericht, ik wil gewoon douchen zonder arbeid te hoeven verrichten.
Er postte hier toch laatst iemand iets over dat ze een egel in het engels vertaald had naar eagle? Ik stapte net bijna in een zeeegel, en ook al heb ik zo hard gelachen om het eagle-verhaal, riep ik toch âoh no a sea eagle!!!â
Ik ben aan het opruimen en ik verbaas me er echt over hoeveel zooi je kan verzamelen. Kwam net bijvoorbeeld een lading stickers tegen die ik bij een paar schoenen heb gekregen⊠hartstikke leuk maar wat ga je er uiteindelijk mee doen? En ook echt 100 kabels waarvan ik niet eens meer weet van wat het is.
Gooi/geef jij het dan wel echt weg? Of doe je het vervolgens in een doos voor later (mijn manier )
Shit, de was hangt buiten en nu regent het. Maar ik ben te lui om het af te halen.
Kom maar door met de stickers hahaah
Nou ik heb dit al eerder opgeruimd, toen steeds bewaard en nu denk ik wel van: âik doe er echt niks mee dus ik gooi/geef het weg.â
@Prettyprettyprincess ja heb je echt interesse??
Als het leuke stickers zijn wel ja haha.
Aah jaa van die merk stickers. Nmsmvpe haha. Miss kan je er iemand anders blij mee maken.