Oh ja heb ook nog mijn bed verschoond en inmiddels staat de 3e was aan
Succesful adulting
Weet iemand of ze bij een Ray-Ban winkel de neusdingetjes recht kunnen zetten? Mijne zijn zo verbogen dat de bril scheef staat
Ik vind deze dingen ook vaak zo ongeloofwaardig geschreven, zo keukenroman stijl.
Leuk! Mooie kleuren ook! En fijn dat hij bevalt:)
Heftig interview inderdaad. Kan me echt geen voorstelling maken bij zoān leven en vooral ook je toekomstbeeld, of het gebrek eraan eerderā¦
Ben je dan al een jaar in stilte aan het meelezen? Gezellig dat je mee komt doen!
Ik ga denk ik ook even mailen naar de Glamour. Vooral uit nieuwsgierigheid.
@Bertie @Janniebeton Ja ik expose mezelf wel even als iemand die graag pulp leest haha. Maar ik lees voor mijn werk iedere dag veel serieuze dingen, dus dat is mijn excuus. Mij zou het ook echt niet veel uitmaken als die verhalen nep zijn, het is toch maar vermaak.
Ah ik voel me zo hopeloos haha. Ik heb een half uur terug paniniās uit de diepvries gekocht en die dingen moeten eerst ontdooien voordat ze in de oven kunnen. ONGEDULDIG!!
Haha ik vind het altijd zo grappig als mensen vijf minuten voor de trein bij het station is al helemaal klaar gaan staan, maar de trein vervolgens nog minutenlang voor een rood sein ofzo moet wachten.
Daar sta je dan op elkaar gepropt in het gangpad terwijl ik nog lekker op mijn stoel zit.
Ik snap ook nooit waarom mensen dit doen? En in een rijdende bus, nog erger. Ooit snap ik het misschien als je een andere trein oid. moet halen. Maar vaak zie je die mensen daarna heel rustig over het station lopen.
Er is vandaag al twee keer aangebeld door mensen die met me over god willen praten laat me met rust
Laatst vroeg een vrouw eerst de weg bij de bushalte maar dat was een afleidingsmanoeuvre want daarna wilde ze mij bekeren en een boekje aansmeren(dat zelfde trucje ging ze vervolgens ook bij iemand anders proberen). Dus ga vooral niet met de bus vandaag.
Wie postte hier laatst ook alweer over dat ze telkens weer stiekem nieuwe planten haar huis in smokkelde omdat haar vriend er eigenlijk niet nog meer wilde? Want mijn vriend ging āeven naar het tuincentrumā en is inmiddels al anderhalf uur weg (we wonen 10 minuten verderop). Ik vrees voor onze gezamenlijke bankrekeningā¦
Mijn moeder komt binnenkort in de WW, dus ik had voorgesteld dat ik het Netflix abonnement over zou nemen, omdat zij dat amper gebruiken en ik heel veel. Maar mijn vader zei gelijk ākomt niks van inā en nu moet ik stiekem bijna huilen omdat ze zo lief zijn. Is iets kleins natuurlijk, maar het laat voor mijn gevoel wel zien dat ze nog altijd zo ontzettend voor me klaar willen staan.
Haha ik had dat ook een keer bij de bushalte, random man: āweet u hoe laat het is?ā Ik: āhalf 7ā hij: āHEEFT U GOD AL ONTMOET?!ā
Sterkte met de financiƫle gevolgen Ben je al een crowdfunding gestart?
"God is al enkele eeuwen te laat meneer. Je zou zeggen driemaal is scheepsrechtā¦ "
Hmm woon je in mijn straat? De Jehovaās getuigen gingen bij ons aanbellen terwijl in de auto stapten om boodschappen te doen, dus we ontweken ze net.
Vandaag naar de Posbank geweest om te skeeleren en longboarden. Onderweg kwamen we een ringslag tegen en ook nog paarden. Zo leuk. En voor het eerst een kleine afdaling gemaakt op een longboard. Ging niet slecht. Dit was een mooie ochtend/middag.
Hahaha, ik hoorde net de voordeur en hij riep met een net iets te hoge en vriendelijke stem āhoi schat!!ā en ik riep terug āzijn we failliet?ā maar toen zei hij āNEE ik heb het allemaal zelf betaald dus alleen ik heb nu geen geld meerā.