Wat je even kwijt wil #24

Huh, zeker dat ze aan jou vragen om drinken voor de mensen die helpen met verhuizen. Raaaaaar

3 likes

Zijn plukjes geen idee? Is net iets anders en kan je misschien een beetje wennen en kijken of je dat leuk vind?

1 like

Nou ja, boeit dus niet! Ze komen één voor één deze tijd van het jaar. Wel hopen dat het hierbij blijft. Heb je geen kat?

1 like

Ik herken het ook, haha, ook dat foute stuk over het familieweekend. Maar sommige dingen zijn weer anders. Zouden ze gewoon een algoritme gebruiken om deze steamy verhalen te fabriceren voor ons huismoekes?

Edit: de Glamour heb ik afgelopen jaar niet gelezen, dus het verhaal heeft ook nog ergens anders gestaan.

Ik moet nog even hard aan de bak voordat ik straks naar een festival ga.

Alleen een domme hond die niks kan vangen :sweat_smile: Ik heb gelukkig niks meer gezien dus ik ben veilig. For now

@Knofje, @Krabsalade, ik heb geen abbo op het blad. Ik heb het al eens online gelezen.

1 like

Ik zou even wat klusjes buitenshuis zoeken die echt moeten gebeuren. Desnoods lang boodschappen doen of langs de bieb of apotheek ofzo.

Krijg ineens een melding in whatsapp dat ik mogelijk hun voorwaarden heb geschonden en ik daarom een x aantal uren niet meer erop kan?

Nog iemand last van?

Ik was de zooi in huis zo zat. Ben heftig aan het stofzuigen. Allemaal vliegenpoep op mn vensterbank en ramen. Vieze beesten. Schoonmaken is vermoeiend maar geeft me een voldaan gevoel. Blij met m’n huis.

4 likes

Hopelijk breekt de zon straks nog door de bewolking, ik wil vanmiddag echt weer in m’n zwembadje liggen

@HvO jij bent toch dé plantenkoningin van het forum? ik heb een vraag over m’n pannenkoekenplant, weet je daar ook iets vanaf?

@Wally
Ik heb mijn douchegordijn binnen van Juniqe en de kleuren zijn dik in orde! Hij is inderdaad aan de smalle kant, maar dat wist ik bij voorbaat al voordat ik hem bestelde. Vind hem verder een beetje dun voor wat je ervoor kwijt bent, maar ik hou hem gewoon.

Samenvatting

6 likes

Er is zelfs een heel plantentopic waar je terecht kunt :seedling:

aaah chill, ik kom gelijk die kant op :leaves:

Badkamer en slaapkamer zijn helemaal schoon. Nu wachten met een gezichtsmasker op tot ik kan douchen. Heerlijk :heart_eyes:

1 like

Huh nee, wat raar?

omg het is zo warm? Op mijn apps stond 20 en bewolkt. Ik zweet me de pleuris in mn jeans en dichte schoenen. En ik moet zo het terras op haha, schaduwplek zoeken maar.

1 like

Ik heb gisteren voor het eerst bloed mogen afnemen bij een levend dier, mijn eigen kat :grin: 1ste keer prikken zat ik onder de huid, en de 2de keer zat ik in het bloedvat :grin:! Zo blij en m’n vader heeft het gefilmd hahaha dus nu heb ik mijn eerste keer bloedprikken op film!!

Nu duimen dat de uitslag goed is van mijn lieve rosse kater!

9 likes

Misschien vinden andere mensen dit ook interessant, ik vind dit een aangrijpend interview:

Edit: en des te walgelijker hoe Nederland al die jaren is omgegaan met onze knuffelcrimineel. En fuck Twan fucking Huys en zijn klote collegetour.

38 likes