Wat je even kwijt wil #24

Ik kijk de film Rundskop, hij is echt spannend maar ik moet nog n uur kijken en moet morgen veel doen en heb Savonds een feestje.

Maar wil m ook afzien

3 likes

Goed idee. Ik ga denk ik TĆ¼rkisch fĆ¼r AnfƤnger kijken. Allebei mn favo.

7 likes

Mijn uit de hand gelopen dutje (vanaf 19.40) vond de hond ook een goed idee. Hij tilde net zijn hoofd op en naast mijn kwijlvlek lag een kwijlvlek van hem :heart:

33 likes

Ja holy fuck

Heb inmiddels wel n enorme crush op Mattias Haha. Lekkere rol wel.

2 likes

Kan gewoon echt niet slapen ik ben zo annoyed

3 likes

Slaap is voor mietjes, zeker als je straks 12 uur moet werken :sleeping::expressionless:. Dit wordt afzien.

1 like

Ik wil toch even kwijt dat ik net geselecteerd ben om in september te starten als AIOS pathologie aan het Radboud UMC :partying_face::partying_face::partying_face:

95 likes

Ik kan niet slapen dus ik heb maar de afwas gedaan :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ben blijkbaar niet de enige die niet kan slapen :tired_face: en morgen belangrijke dag op werk

1 like

Ik kan ook niet slapen. Ben ook gewoon niet moe ofzo. En dat vind ik best irritant want ik heb best een lange dag voor de boeg

Ik heb ook gewoon geen seconde geslapen, wat is dit voor hekserij? Ga maar mā€™n nest uit en douchen. Straks als een gepensioneerde maar lekker om 7 uur voor de deur bij de supermarkt wachten, wil toch zeker verse croissants.

5 likes

Ja, klopt! Ga vandaag naar huis haha. @unglaublich ik doe dit nu voor t eerst en vond het wel vreemd en ongemakkelijk maar heb t idee dat ze er hier niet raar van opkijken. Toen ik eenmaal kon ontspannen (vind ik lastig), heb ik echt genoten. De tijd aan jezelf. In bad, lezen, eten en gewoon lekker in bed liggen en doen wat ik wil

3 likes

Ja hoor 1e vakantiedag en deze meid is om 7 uur wakker 1šŸ˜­

2 likes

Drie :neutral_face::disappointed_relieved:

Ik in elk geval nog een week langer, maar de school begint pas 1 september dus vanaf dan ben ik ook weer echt aan het werk. Zoooo lang vakantie, haha

1 like

Ik heb alweer een katerā€¦ waarom weet ik nooit van stoppen en waarom denk ik dat het een goed idee is om alles door elkaar te drinken.

1 like

Ik had ook het idee dat ik het al eens had gelezen. Dacht zelf dat het misschien gewoon opnieuw erop is gezet door glamour.

Gisteren is er familie van mā€™n vriend gekomen en vandaag zijn ze er ook nog. Gisteren was best oke, maar vandaag heb ik er echt geen zin meer in. En dan straks als ik de woonkamer inloop zit mā€™n schoonmoeder daar en dan begint het gekwebbel weer

3 likes

Ik heb zo slecht geslapen dat ik net twee croissants heb gekocht. Het vlees is zwak. Het vlees heeft geen kracht om nee te zeggen tegen croissants

7 likes

Wow, mijn buren gaan verhuizen maar manā€¦ mij vragen om drinken voor hun verhuizers? En of ik mijn auto op de stoep wil parkeren? Uhm nee dat vind ik aso (niet het vragen maar het parkeren) en regel je shit voor je verhuisvrienden.

2 likes