Wat je even kwijt wil #24

ik ben vanavond uiteten geweest en nu net thuis maar heb zo abnormaal veel dorst al de hele tijd! dus nu staat er een pak ice tea naast me haha.
volgens mij veel zout in mijn eten dan. ik gebruik normaal nooit zout in mijn eten ( i know, velen vinden dat echt raar en een gemis haha)

1 like

ik kook ook zoutloos en altijd als ik uit eten ben geweest heb ik ZOā€™N DORST. niet te doen haha

3 likes

ja ik besefte eigenlijk pas na het posten van mijn bericht dat dat dus echt daardoor moet komen haha. ik weet gewoon niet wat ik met mezelf aan moet (ok ik overdrijf) maar ik ken het dorstgevoel normaal gesproken niet zo, ik drink ook veel te weinig vaak, maar nu moet ik steeds blijven drinken van mijn lichaam haha

1 like

Ik zou nog een drankje doen na werk. Zit nu in de trein naar huis. Oeps.

ja irritant he? ik ken ook geen dorst normaal gesproken. kan gerust de hele dag vergeten te drinken en dan krijg ik einde van de middag echt hoofdpijn en dan denk ik oja, heb niks gedronken vandaag :joy: zo stom. tenzij ik te zout gegeten heb want dan denkt mā€™n lichaam WATER GEEF MIJ WATER IK HEB DORST

2 likes

Ik heb dit ook vaak na het uit eten. Ik gebruik zelf weinig zout.

Ik hoorde Rutte net zeggen: toen was de banaan rijp genoeg om te pellenā€¦

2 likes

@Khoshekh nee dat is in de winter. Nu gaan ze juist alleen op pad om een maatje te zoeken. In de winter gaan ze als paartje onderweg. Maarreā€¦ als je er al twee hebt gezien heb je sowieso niets te vrezen toch?

1 like

ik zit te denken om volgende week een nachtje weg te boeken in een hotel, in mā€™n eentje. lijkt me superrelaxed maar ook vreemd zo alleen? heeft iemand dit wel eens gedaan?

3 likes

Volgens mij doet @Ohappyday dat nu, toch?

1 like

Ja! Leek me heel fijn en leuk. Maar het was in realiteit niet zo leuk, een beetje saai en ik had het idee dat het hotel dacht dat ik een prostituee was

6 likes

Ik heb net de was gedaan, mijn klerenkast opgeruimd. En nu zit ik whiskey te drinken op mijn balkon. These tits calmed the fuck down.

19 likes

Ik heb dat ook (of eigenlijk juist niet dus, dorst)! Maar ik eet best wel zout. Hoewel het eten buiten de deur altijd nog zouter is ja, en dan heb ik dus ook wel eens dorst.

Ja, ik! Vorig jaar in de kerstperiode. En ik ben ook eens naar een luxehotel geweest in Rotterdam voor 2 nachten. Lekker genieten van het ontbijt, de kamer en het bad. Ik vind het niet vreemd. Ik neem wel altijd een boek mee om op restaurant/aan het ontbijt te lezen.

3 likes

Over 3 uur moet ik opstaan :worried:.

Waarom? En waarom ben je nog wakker?

Werk. En ik sliep van 21u tot 23u, maar nu ben ik al een uur klaarwakker. Frustrerend genoeg.

Bij mij helpt het altijd om efteling verhaaltjes te luisteren op spotify. Hopelijk kan je zo alsnog slapen.

5 likes

Oh, klinkt lief. Eens kijken. Bedankt voor de tip!

1 like

het is 02:18 en ik kijk dunya en desie

13 likes