Wat je even kwijt wil #24

Hahahahahahaha
Yes ik heb er ook een!!! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Ik heb sinds woensdag een auto (heb sinds begin mei mijn rijbewijs) en ben gisteren en vandaag voor het eerst alleen op pad geweest. Mensenkinderen, volgens mijn fitbit had ik een half uur gesport (hartslag van 130).

Mag toch hopen dat de spanning, stress en het klungelen minder wordt. Voelde mij al zo’n debiel en terwijl ik dat dacht sloeg ie ook nog eens af.

5 likes

M’n tinderdate is inmiddels ook aangeschoven en het is vet leuk en gezellig!!!

8 likes

Altijd fijn. Hopelijk valt de schade mee!

Nee 294 :face_vomiting:

O nee :sob: Dat is wel even heel kut :sweat:

Ik heb net een kleurshampoo gebruikt en het is veel roder/oranje geworden dan de bedoeling was maar ik vind het stiekem wel leuk eigenlijk.

Adriaan is wel op zoek naar me.

4 likes

Vanmiddag nog gebruikt en geen last van!

1 like

Maar dat waren geen kinderen van 3 neem ik aan

2 likes

Beetje late reactie, maar dat nee niet doen en hou op en geschreeuw is van de kinderen, daarom maak ik me een beetje zorgen. Dat dat af en toe geroepen wordt, door zowel ouders als kind, vind ik heel normaal maar het is echt vrij regelmatig en af en toe ook op rare tijdstippen. Op een schooldag om 23.30 bijv. Denk niet dat je kind in de tuin zetten meteen mishandeling is, maar als het zeker 2 keer per maand gebeurd en zelfs in ondergoed (in februari???) dat dat echt niet goed te praten is. En als je perse je kind buiten wil zetten, doe dat dan in de achtertuin zou ik denken.

@Enthusiasm ik denk wel dat ik veilig thuis bel, al is het alleen maar om informatie in te winnen. Ik heb ook het idee dat zij sowieso al geholpen worden door een instantie, een maatschappelijk werker ofzo, er komt om de 2 weken ongeveer elke keer dezelfde vrouw met een map in haar hand en na 1,5u is ze weer weg. Dus wie weet dat als wij aangeven er geen fijn gevoel bij te hebben, ze vanuit de instantie waarbij ze geholpen worden al een extra oogje in het zeil gehouden kan worden.

4 likes

Ey dan wil ik ook mee

1 like

Ohhhh dat klinkt echt niet goed. Ik zou je inderdaad aanraden om contact op te nemen met Veilig Thuis. Fijn dat je betrokken voelt bij de kinderen en een oogje in het zeil houdt.

1 like

Nou ik heb hier (in sekstopic volgens mij) ooit eens een verhaal gepost van een rare droom dat m’n baas een voetenfetisj had… dat is dus een droom, heb geen bewijs ervoor of een reden om dit vermoeden te hebben behalve dat hij me altijd helemaal bekijkt van top tot teen en een keer heeft gezegd “dat vind ik nou echt leuke schoenen”.
Vandaag kwam hij ineens in m’n kamer ging hij naast me zitten werken(?? Heel raar is nog nooit gebeurd) maar ik had m’n schoenen uitgedaan en lagen op de grond midden in de kamer (is mijn kamer dus mag doen wat ik wil vind ik) ging die ze netjes naast elkaar tegen m’n ladeblok zetten… alsof het ere voorwerpen zijn. dat is echt raar want hij is nog te lui om zn eigen koffie te roeren zegmaar laat staan dat hij iemand zn rommel gaat opruimen.
Nu heeft m’n hoofd weer voeding voor deze onzin fantasie hhhaha

30 likes

Ik heb binnenkort vakantie en heb al een heel lijstje gemaakt met dingen die in huis moeten gebeuren (zolder stofzuigen, is nog nooit gedaan sinds we hier wonen bijv :joy:) maar ik weet nu al wat ik de hele vakantie ga doen
afbeelding

25 likes

Ik ben ongesteld en voel me zo slecht, zo labiel. Ik wil echt huilen om niks gewoon. Ook dat ik mijn vriend dit weekend niet zie. Ik voel me heel zielig hierom op dit moment (normaal kan ik me hier gewoon overheen zetten). Ik heb ook echt last van krampen en hoofdpijn. En ik wilde morgenochtend gaan sporten maar dat wordt helemaal niks natuurlijk.

Duuus we hbbn ijskoffies op t werk en nu pas de tasjes ervoor. En volgende week speciale actie en ik zag net de reclame maar 1 soort is al uitverkocht. Ikke niet snap

1 like

Ik lig gefrustreerd in bed. Zal ik uit bed gaan en maar gewoon de was gaan doen ofso.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind de was opvouwen heel relaxend dus zou het ff snel doen en daarna slapen. Je bent jezelf morgen ook dankbaar.

3 likes

Dit wordt waarschijnlijk een omsamenhangend en ontzettend gezapig verhaal, maar:

Ik snapte nooit wat het betekende om een keuze te maken obv je gevoel. Ik woog gewoon alles tegen elkaar af en maakte dan een keuze, vooral eigenlijk omdat ik nooit echt moeilijke keuzes hoefde te maken, waar ik echt wat bij voelde (en ik ben inmiddels 30+, kun je nagaan).
Maar ik heb nu een nogal heftige beslissing genomen, puur door hoe ik me daarbij voelde en mensen reageren er superfijn en lief en leuk op en het lijkt wel of het een klepje heeft opengemaakt ergens in me met een nog grotere hoop gevoel, want ik ben ineens een emotioneel, blij ei en wordt supergelukkig van al die lieve mensen om me heen :heart:

30 likes

ja zoals ik al verwachtte dus, dat zie je vaker! dat er al iets betrokken is.
ik vind het zorgelijk! veilig thuis is 24/7 bereikbaar ook in weekenden.
nou, succes ermee en fijn dat je zo alert bent en meedenkt <3