Stoere mannenplant?
Ik wil wel dat shirt
Ik ging gisteren met de trein naar huis en had daarom mijn tas in de auto laten liggen. (Manlief ging met de auto naar huis)
Vanmorgen wilde ik mijn sleutels pakken en⊠fuck! Die liggen in mijn tas IN de auto!
En mijn man was dus allang op het werk.
Is hij toch weer terug gekomen om de deur te openen want ik moest naar het ziekenhuis en autohulp heeft geen tijdgarantie
Zo lief!! (Ook van de baas dat hij de bedrijfsauto kon gebruiken want manlief fietst naar zijn werk 40km)
Pffff op dat moment van ontdekken kun je niet meer normaal nadenken hĂš
Zeker voor de man die zijn mannelijkheid ontleent aan het eten van grote hoeveelheden vlees achter zijn ambachtelijke houtskool barbecue met zoân leren schort en een eigen gebrouwen biertje vasthoudt in zijn andere hand.
Mijn dm is echt een magische plek. Ben nu aan het praten met een meisje uit india en ze showt me haar favo bollywood acteurs haha
*Kornuit, gebrouwen voor Ă©chte mannen
en rtl 7 kijkt méér voor mannen.
Halloo laat mannen nou ook even hun eigen ding hebben ze hebben het al zo zwaar in onze maatschappij.
Ik ben niet onzeker over mijn mannelijkheid. Mannelijk. Mannelijk. Mannelijk.
Lijkt me vermoeiend zo te zijn.
Helaas hebben we geen handtekening meer hier, anders had ik het erin gezet
Begrijpbaar toch, dat ze na een harde dag werken thuiskomen en ze zelf nog hun AVG moeten prakken. Dat vrouwtjelief dat niet even had kunnen doen terwijl ze een zuigeling in haar armen had. Ocharme vent, je wordt ook nooit verwend.
Ja het zwaarste lijkt het me dat je dan veel verdient en dan ook nog de secetaresse moet naaien. En dat je vrouw niks doet. Ja het huis houdem en voor de kinderen zorgen en eten maken enzo. Maar dat is allemaal zo makkelijk. Snap niet waarom dat wijf zoveel zeikt
En dan heeft ze savonds geen eens tijd voor sex, want ze moet slapenâŠ
Om 21:00
Dan ga ik maar weer naar de kroeg
Lekker, pik!
Ik heb zin in ijs, maar ik heb al boodschappen gedaan en ben echt te lui om nog een keer te gaan
En zij maar willen dat ik thuis oppas op de kinderen zodat ze zelf een avondje cocktails kan drinken met een vriendin "Hallo, ik heb hier zelf niet om gevraagd hoor, zij moest zo nodig een kind. Laat mijn lekker in de kroeg stoom afblazen na een week hard werken . Alsof die avontuurtjes onder het bureau niet steamy genoeg waren.
En op die opmerking van mijn vrouw moet ik ook altijd zo lachen: ze zegt dan: jij werkt van 8 tot 5, ik werk 24/ uur per dag.
Haha mijn maten vinden dat ook altijd zo hilarisch!
Ik bedoel, als ons kind Sânachts wakker wordt, dan kan ze overdag toch slapen als de baby slaapt?
En dan hoopt ze dat ik er sânachts uit ga om onze junior te troosten. Daar ben ik toch echt niet voor in de wieg gelegd hoor.
Ik zie het ook net! Die man naast haar heeft ook niks door