Ik vind het ook zielig! Snap ook niet zo goed dat niemand iets doorheeft en naar haar toe gaat
Edit: Oh dat beschrijf je ook hierboven. Tegelijk. Het was wel tijdens een ceremonie maar alsnog ga je er dan toch heen?
Ik vind het ook zielig! Snap ook niet zo goed dat niemand iets doorheeft en naar haar toe gaat
Edit: Oh dat beschrijf je ook hierboven. Tegelijk. Het was wel tijdens een ceremonie maar alsnog ga je er dan toch heen?
Waarom verwijder je de foto dan niet van je Instagram nu je weet dat je er zoveel mensen ermee in het harnas jaagt?
Edit: wat geweldig dat je 4 manden na dato toch tot het besef bent gekomen om het te verwijderen! Deze is voor jou! Toppertje
Overigens vraag ik me ook af of je het überhaupt als grap had geplaatst met een jongen en zo’n foto. Ik denk het niet
Waarom lees je niet gewoon eerst voordat je me aanvalt.
Dat was niet echt een aanval hè, be real.
Ze heeft de foto toch verwijderd van haar Insta?
Waarom moet alles hier altijd tot in den treure herhaald worden…
Punt is duidelijk, get over it!
Goh fijn dat je terug bent zeg. Echt super leuk!!!
Ik zou om 3 uur gebeld worden voor een sollicitatie maar ze hebben nog steeds niet gebeld. Ik wil om boodschappen maar durf nog niet weg te gaan misschien om 5 uur, daarna bellen ze denk ik niet meer
Moet dit nu
Gorl
Jezus Christus, ik denk dat het nu duidelijk is hoor. Beter na 4 maanden dan nooit, toch?
Het is ook niet nodig om met z’n allen te gaan vragen of dit wel nodig is
Aan de ene kant wil ik eeuwig studeren, aan de andere kant ben ik zo klaar met alle fouten die de uni maakt.
Dus iemand laat een heel pak yogurt vallen bij het schap waar ik moet zijn. Nu sta ik hier zo te wachten tot ze weg is
+1
Ik hou hier zo van!
Je mag het wel hier laten zien als je wilt! Vind zoiets altijd heel tof om te zien. Knap van je ook en terecht dat je trots bent.
Blehhhhhh ik wil naar buiten hoepelen en wandelen en vanavond naar de film maar ik moet overmorgen een essay afhebben