Wat je even kwijt wil #23

Ik heb mijn assessment ook gehaald! Gefeliciteerd met ons! :partying_face:

72 likes

Gefeliciteerd @Daytona @Luzarl en @Cadeaupapier :partying_face:

3 likes

Jeeeej ben je nu klaar met die ellende?

Yes!! Eindelijk. Ik ga nu even comazuipen

12 likes

Lijkt me juist echt heel leuk om met mijn moeder te doen! Ben al vaker met haar naar een concert geweest, maar nog nooit naar een festival, lijkt me heel gezellig.

Jaaa van :heart:e!!! :champagne::champagne:

3 likes

Nee over de leraren opleiding in het zuiden die ieder jaar geweldig uit de test komt :+1:

Ik ga eens met hem praten om samen die tijdlijn te maken. Dan kunnen een ook alle mails etc daar aan koppelen.
Hopelijk krijg ik hem overtuigd dat we niet anders meer kunnen helaas. Hij vindt het namelijk nogal moeilijk allemaal. Vooral omdat de buitenwereld ook maar blijft vragen wanneer hij nu eindelijk eens afstudeerd.

1 like

Ja, ieder zā€™n ding natuurlijk. Maar ik heb daar geen zin in. Een feest of concert prima, maar niet een festival. Ze nodigt zichzelf ook uit, vind ik ook irritant.

Als mensen mij ergens (op een normale manier) op willen aanspreken op iets wat niet met iets wat ik heb gepost op dit forum te maken heeft, stuur me dan aub een prive bericht, ik heb beide YouTube topicā€™s genegeerd. Ik heb de discussie doorgestuurd gekregen maar ik kan dus zelf niet reageren op dat topic en krijg daar ook geen meldingen van. Ik wil hier graag gewoon gezellig meeposten en was dan ook niet van plan om me te mengen in discussies of Ć¼berhaupt dingen te lezen van mensen die ik persoonlijk (goed) ken dus vandaar mijn negeer functie. Ik ben echt niet de beroerdste om op een normale manier een discussie aan te gaan en ook ik zie mijn fouten in, ik had dat 1 april grapje totaal verkeerd ingeschat en het was de laatste bedoeling om mensen daarmee te kwetsen.

Ik heb zelf jaren onderzocht wat mijn geaardheid was en hiermee geƫxperimenteerd, ik zou de laatste zijn die daarover zou judgen. Ik heb die post geplaatst omdat ik dagelijks de vraag kreeg of ik een relatie had met een vriendin van mij, wij hadden destijds deze foto gemaakt voor onszelf om in een lijstje te doen (zonder bijbedoelingen voor Instagram). Ik dacht hiermee de eeuwige vraag te kunnen beantwoorden met dat wij geen relatie hebben. Overigens vraag ik me wel af of deze zelfde discussie had plaatsgevonden als ik deze grap met een hetero vriend had gemaakt. Ik denk het niet eigenlijk.
En daardoor besef ik me dat Nederland dus nog steeds niet zo ver is in het accepteren van elkaar geaardheid en dat vind ik heel jammer om te lezen. Dat dit eigenlijk helemaal niet slim was, zie ik nu dus ook pas in. Ik heb dat onderschat en dat spijt me ook. Ik zou dit zeker meenemen in de toekomst en er twee keer over na denken voor ik zoiets weer zou doen.

Nog maals, ik lees die topics dus niet, dat negeren doe ik dus niet omdat ik je niet mag, of geen uitleg wil geven maar omdat ik er geen melding van ontvang.

41 likes

Ik heb de post trouwens uit respect ook verwijderd. So you know.

22 likes

Ik ben een baan en ik had gereageerd op die functie toen ik niet kon slapen. Dus ik doe niet altijd domme dingen halfslapend. Ik spreek mijzelf dus tegen. Misschien past een andere titel nu beter. :wink:

4 likes

Dit vind ik een beetje de omgekeerde wereld

13 likes

Die moet je me even uitleggen?

1 like

Dat is wel netjes. :ok_hand:t2:

3 likes

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Misschien heb ik het niet duidelijk uitgelegd. Ik bedoel dat dat grapje waarschijnlijk niet zo was opgevat wanneer ik dezelfde post had geplaatst met een hetero vriend. Wat ik bedoel te zeggen is ongeacht of daar twee vrouwen, twee mannen of een man en een vrouw staat het helemaal geen punt zou moeten zijn over het feit wie daar staan maar dat het over liefde gaat en liefde in elke vorm okƩ moet zijn. Ik hoop dat je me zo iets beter begrijpt?

1 like

Ik ben er net achter gekomen dat er een wietplantage in mijn huis zat voordat ik hier kwam wonen. :astonished:

8 likes

Lol, bij mijn vriend ook. Meer dan 200 planten. Hoeveel stonden er bij jou? :stuck_out_tongue:

1 like

Weet niet precies eigenlijk, ik kan alleen een oud berichtje vinden maar weet niet of dat over mijn huis gaat want toen woonde de buurman hier nog niet en hij zegt dat hij heeft gezien dat de politie hem uit huis heeft gehaald. Ik denk het kamertje waar ik nu zit want daar was het plafond echt zo erg van verschimmeld.

1 like

Ik zou een nieuwe beginnen. En als de politie je wilt pakken doe je als of je van niks weet ā€œooh dat stond hier al toen ik kwamā€

13 likes

Ja oprecht, ik heb eerdere ophef niet gelezen (wellicht wel gekregen maar dus niet gezien). Ik heb ook @anon42289517 een prive berichtje gestuurd en verteld dat ik intens veel berichten in mijn DM krijg en dat het daardoor niet haalbaar is om alles te lezen dus om je vraag te beantwoorden ja, anders had ik hem eerder al verwijderd.

1 like