Wat je even kwijt wil #23

Ik wil foto

Ik vind wilt beter klinken eigenlijk, maar het mag dus allebei?

1 like

Ik heb net een broodje gezond gegeten van de Deka, normaal heb ik carpaccio maar deze is ook best wel lekker :smiling_face_with_three_hearts:

Dat is juist fascinerend om te zien vind ik! Het hele verhaal van zeepaardjes en kinderen krijgen is leerzaam

1 like

Fijn dat alle uitslagen goed waren!

Hopelijk wordt het met de terugkomst van je ouders weer wat rustiger en ben je snel van je klachten af. :blush:

1 like

Neeeee fuck weer een lijmbolletje van het spalkje achter m’n tanden af. Dit is de 3e keer… Nu moet ik weer helemaal naar de ortho en 35 euro dokken

@Chuckie @anon42392789 @arumrae
Bedankt voor jullie reacties!

Het gaat inderdaad om een vak waar veel vraag naar is. Hij heeft als eens via via een stage zelf geregeld maar deze werd stop gezet nadat zij besloten dat de school niet geschikt genoeg was voor die stage.
Ik weet niet of een schriftelijk veel bewijs hebben. Alleen wellicht e-mails van de vorige keren wanneer er weer geen stage was. Tegenwoordig belt hij vooral met de directeur en aanstaande donderdag hebben ze weer een afspraak. Daarin worden de meeste zaken nu mondeling besproken.

Mails zijn wel schriftelijk bewijs natuurlijk. Verder kan het misschien verstandig zijn na telefoongesprekken een “bevestigingsmail” te sturen, zodat je het wel ook op papier hebt.

1 like

Vind met t veeeel mooier

1 like

Haha ja ik ook maar helaas zijn we zo te zien in de minderheid

Alle revoluties beginnen klein :muscle:

2 likes

Aaahw maar dat vind ik lief

Tip: Maak een tijdlijn met alle problemen/tegenstrijdigheden waar hij tegenaan liep en wat het gevolg was (studievertraging etc).
En denk na over een voorstel hoe zij concreet het zouden kunnen oplossen en mocht tijdens een gesprek dingen worden beloofd alles schriftelijk laten bevestigen.
Hebben we het hier toevallig over de hogeschool in de domstad?

1 like

M’n moeder wil mee naar het festival waar ik van de zomer heen ga en ik heb daar écht geen zin in. Zo raar is dat toch niet? Hmpf.

1 like

Heb een 7 gehaald voor mijn eindassessment dus ik heb mijn propedeuse!!! :blush::blush:

99 likes

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd!

1 like

Dank je! Lief van je :blush:

1 like

Yeeeaaaaahhhh :grin:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like