Wat je even kwijt wil #23

Je kan sowieso het rechtsbureau van een studentenvakbond raadplegen voor advies, dat wordt niet meteen een rechtszaak oid maar het is altijd goed om van je rechten op de hoogte te zijn voor je naar de examencommissie gaat. Ik zou sowieso naar de examencommissie gaan. Je kan evt. ook nog contact opnemen met medezeggenschap (studentenraad of opleidingscommissie) om te kijken of er meer mensen zijn die hiermee te maken hebben bijv., dan sta je wellicht sterker.

1 like

Omdat hij een werkdag van 8 tot 5 heeft met 2 uur reistijd. Vind ik het lullig dat ie daarna nog moet koken. Terwijl ik thuis ben en tijd heb.

Ik zou het niet doen, iig niet als verrassing. Maar dat moet jij weten haha.

1 like

Omdat ik toen niet wist dat hij vandaag zo een lange dag zou hebben.

Ik ben bij de lidl en ik koop alleen maar drinkenā€¦ je girl is thirsty

3 likes

Eens met de rest! Lief als je nu alsnog voor eten wil zorgen maar dan zou ik dat van tevoren al even tegen hem zeggen. Anders is het denk ik een beetje verwarrend voor hem.

5 likes

Ben klaar met werken en heb m handen niet gewassen. En nu stinken ze naar kaas.

@FrozenFlame
Dankje voor je belangstelling!

Het ging goed, ze hebben een EEG gemaakt maar die is prima.

Bloeddruk is juist aan de lage kant dus dat kan het ook niet zijn,

Hij kwam uit op stressā€¦ kan goed want het is hier erg hectisch, gelukkig zijn mijn ouders nu weer terug van vakantie dus heb ik ietsje meer ruimte.

2 likes

We been knew

1 like

Heb je je je nog ziekgemeld om 5.30?!

2 likes

Ik mis wel de t in de titel :sweat_smile:

2 likes

Hahaha nee maar heb wel ruzie gemaakt en het daarna goed gemaakt. Ik ben echt best boos geworden (buiten proportioneel maar ja dat gebeurde nou eenmaal). Heb gezegd dat ie nog heel wat te leren heeft qua management :flushed: maar we zijn overeengekomen dat ik de volgende keer moet bellen. Okeetjes.

5 likes

Ik was niet zenuwachtig voor mn assessment maar mā€™n assessor heeft mn linkedin bekeken!!! Wtf. Nu wel :sob:

2 likes

Neeeeeeeee geen t

Kan me niet concentreren vandaag, helppp.

Nee doe maar niet

1 like

Zonder!!!

AL GEDAAN BAAS

3 likes

Zoveel haat tegen de t :fearful:

2 likes

Ik kan echt wel janken. De kapster heeft gisteren mijn haar (veel) te kort geknipt. Ik kan er nu helemaal niks mee voor mijn gevoel :frowning: Mijn haar kwam tot over mijn borst en nu raakt het net aan mijn schouders.

lol dit klinkt zo onhandig dat ik bijna mā€™n geloof in evolutie verlies :") niet kunnen eten?! als dan de periode daarvoor toevallig ook schaarste was verhongert dat beest gewoon?!

1 like