Wat je even kwijt wil #23

Mijn huis schreeuwt echt al twee weken om opgeruimd te worden en dat was vandaag ook echt op de planning.

En wat ben ik aan het doen?

Dit

27 likes

Ik krijg ineens nog een afrekening voor servicekosten van mijn appartement waar ik al meer dan een jaar niet meer woon. Is het normaal dat ze daar zo laat nog mee komen?

Ik ben de afgelopen 2 weken echt zowat fulltime bezig geweest met werk zoeken. Heb bepaalde banen afgewezen vanwege het loon of dat het qua reisafstand/aansluiting vervoer verre van optimaal was. Hoop echt binnen een paar dagen zekerheid te hebben want ik merk dat ik nu de eerste paniekaanval in 2 jaar of zo heb. Alleen omdat ik zo veel van mijzelf heb gevraagd de afgelopen 2 weken.

Als je dat s avonds in de koelkast zet heb je de volgende ochtend overnight oats

2 likes

Ja zo kun je het doen, kom vullen met havermout en dan amandelmelk erbij gieten tot het flink onder staat.

1 like

Ik heb ook een was aan staan haha! Heerlijk dat die machines gewoon zichzelf doen. Ik lig ook nog steeds op dezelfde plek.

1 like

Dank jullie wel! Om 15:00 weet ik of ik mijn propedeuse heb!!!

16 likes

Brrr bij de fysio gaat ze zo dry needling bij mijn bovenrug/schouders doen. Ondanks dat ik niet echt bang ben voor naalden, vind ik het toch wel spannend :persevere:

:frowning: geen leuk gevoel. Ik herken het maar al te goed. Denk hieraan: we zijn volwassen, dus die mensen zouden niet met jou zijn als ze dat niet zouden willen!

Mijn beste vriendin had om 10:00u haar rijexamen en ik heb nog niks gehoord. Nu ben ik zenuwachtig voor haar. Ik hoop zo dat ze slaagt!

1 like

Ik dacht ik ga vandaag even 14 km naar de kringloop fietsen… en dan intratuin en dan omfietsen naar de lidl. Ik denk dat ik straks ook naar het meer fiets migado

5 likes

Ja, wij hebben hem ook pas laatst nog gekregen, een jaar na verhuizen. Gemeentelijke heffingen enzo kunnen ook even duren! Altijd vervelende verrassingen.

Ik ben net een maand bij m’n nieuwe werk. En vandaag ben ik jarig. Hadden mn collega’s mijn stoel versierd en gingen ze zingen zodra ik binnenkwam vanochtend. Zo lief. Ik heb zo’n leuke werkplek :sob::blush:

40 likes

Wat leuk! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Ik ben in de intratuin. En als de ijskoffie weer pas net aanstaat en nog niet koud gwnoeg is steek ik deze hele tent in de fik.

6 likes

Ik krijg altijd in juni pas de afrekening van het jaar ervoor!

Gefeliciteerd! En wat leuk dat ze dat hebben gedaan. Geeft dan toch een fijn gevoel op zo’n nieuwe werkplek!

1 like

De ijskoffie was koud genoeg en het meisje herkende me hahaha. Volgens mij was de vorige x dat ik hier was 2 maanden geleden.

4 likes

Ik heb gisteren het tweede (lang) weekend weg geboekt met mijn nieuwe vriend (ik vind het nog steeds zo gek om hem mijn vriend te kunnen noemen haha, wanneer gaat dat weg?!) en dat maakt me heel gelukkig! We gaan ook naar een plek die heel bijzonder voor hem is en ik vind het zo leuk dat ie dat met mij wil delen.

24 likes

Altijd tijd voor koffie toch! Huishouden komt daarna wel

2 likes